Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, zoals u in mijn titel ziet heb ik veel problemen.

Probleem A:
Als ik iets aan het doen ben (maakt niet uit wat) dan krijg ik afentoe (een paar keer per dag) een blauwe foutmelding over een heel scherm. Dan valt opeens de computer uit. (ik kan de blauwe foutmelding niet lezen omdat hij naar 5 seconde al weer verdwijnt.

Probleem B:
Als ik naar veilige modus ga, doet mijn muis en keyboard het niet. (dat heb ik sinds ik die blauwe foutmelding heb)

Ik heb Windows Vista, en ik weet niet wanneer de problemen ontstaan zijn.

Kan iemand mij helpen? B.v.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:12

_Apache_

For life.

Heb je recentelijk nieuwe hardware geïnstalleerd of vinden de BSOD's (blauwe schermen ) na een bepaalde activiteit zoals bijv geïnstalleerde hardware, uitgevoerde updates, geïnstalleerde software of heb je Vista pas net geïnstalleerd?

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In de Windows Clients - Howto's and Guides staan onder andere de BSOD guides genoemd, volgens mij hebben we je wel vaker gevraagd om daar eens wat meer gebruik van te maken.

Daar kun je ook vinden hoe je in ieder geval ervoor kan zorgen dat je de BSOD zichtbaar kan houden zodat je verder kan uitzoeken wat er mee aan de hand is.

Met een beetje eigen inzet van jouw kant was je ook met de Search soortgelijke topics tegengekomen waar die methoden ook worden aangehaald :)
Ga daar eerst mee aan de slag?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device