Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CSS problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

• yetti4
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-03-2018
Mijn site is druk in ontwikkeling en de meeste php werk zit al achter de rug.
Maar veel css problemen heb ik nog niet opgelost gekregen. Ik ben niet zo'n css master en doe nog veel dingen fout.

Dit is de link van me site op de testserver: http://cyob.marcromeyn.com/

Ik ondervind nu de volgende problemen:
IE7/6:
  • menu buttons(home bestellen contact en over) staan te hoog
  • rechterdeel van me site is verdwenen naar beneden
  • horizontale scrollbalk bij broodjes verschijnt (niet de bedoeling) in firefox perfect
opera
  • onderkantjes links worden niet weergegeven (heel raar)
alle browsers:
  • hoe krijg ik bij contentboxjes ruimte beneden kleiner, dat bijv in bestellijst knop bestellen naar beneden gaat.
  • De grootste probleem: de site is te groot qua breedte, je krijgt altijd scrollbalk beneden. De bedoeling is dat de site is altijd net zo breed als je scherm.
Alle vragen, opmerkingen, nieuwe fouten en vooral oplossingen zijn welkom.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi yetti4,

Graag wil ik je even wijzen op Kan iemand even...? en onze Quickstart.

Je topic is nu een opsomming van een aantal problemen zonder verder enige informatie en enkel een link naar de site waarop het probleem zich manifesteert. Dat is hier, zoals je in bovenstaande topics zult lezen, duidelijk niet de bedoeling. Concreet: het is niet de bedoeling dat je hier even je probleem dumpt, zegt wat er mankeert, en dat wij het dan wel voor je oplossen. We verwachten van jezelf, zoals je in voorgenoemde Quickstart zult lezen, ook inzet; daar zie ik nu, helaas, niets van terug in je topic.

Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar zorg dan wel dat je laat zien wat je zelf hebt geprobeerd, dat je relevante code post (en niet alleen linkt naar de complete site) en dat je, wanneer mogelijk, een 'uitgeklede' test-case maakt die je probleem illustreert zodat we niet over meters HTML en CSS hoeven te gaan om je probleem te vinden.

Een goed begin is overigens hier ;)

offtopic:
Doe mij een broodje gezond? ;) :9

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 06-02-2008 19:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.