[Safari] Documenten met .doc krijgen .dot extensie*

Pagina: 1
Acties:

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb een heel raar probleem sinds een paar dagen. Ik kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb in mijn instellingen.

Alle Office documenten die ik download, bijvoorbeeld via mijn mail, krijgen een extra extensie .dot erachter.

Filename.doc >> Filename.doc.dot

Erg irritant natuurlijk, want ik moet steeds alles handmatig weghalen. Is er iemand die enig idee heeft hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen? Ik gebruik Office 2008.

Edit:

Iemand met hetzelfde probleem, zonder oplossing

Het gebeurt niet met Camino trouwens. Lijkt me dus een Safari probleem.

[ Voor 23% gewijzigd door MrAcid op 06-02-2008 18:49 ]

Verwijderd

Heeft het misschien iets te maken met de instellingen van safari?
Is dit op ieder profiel zo? Anders zou je misschien kunnen proberen om safari eens te resetten.

• MrAcid
  • Niet online
Ik heb zojuist alle .plist bestanden van Safari verwijderd: geen resultaat.

Daarna heb ik nog een Reset van Safari gedaan via de menu bar, ook geen resultaat.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zelfde probleem op m'n MacBook, ik heb er helaas ook geen oplossing voor.

Verwijderd

MrAcid schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:33:
Ik heb een heel raar probleem sinds een paar dagen. Ik kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb in mijn instellingen.

Alle Office documenten die ik download, bijvoorbeeld via mijn mail, krijgen een extra extensie .dot erachter.

Filename.doc >> Filename.doc.dot

Erg irritant natuurlijk, want ik moet steeds alles handmatig weghalen. Is er iemand die enig idee heeft hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen? Ik gebruik Office 2008.

Edit:

Iemand met hetzelfde probleem, zonder oplossing

Het gebeurt niet met Camino trouwens. Lijkt me dus een Safari probleem.
Klinkt raar, maar het lijkt me een Office 2008 probleem. Sinds ik die gebruik heb ik er ook last van.

• MrAcid
  • Niet online
Maar het gebeurt niet in een andere browser.. Lijkt me dus toch een Safari probleem, weliswaar in combinatie met Office 2008 maar niet iedere browser heeft er last van.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
http://discussions.apple....threadID=1354752&tstart=0 Misschien staat hier nog wat in, ik heb even geen tijd om het door te lezen want ik moet een toets leren. ;)
Pagina: 1