Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik zit met het volgende probleem, een aangezien jullie aardig op de hoogte zijn MIDlet bestanden, stel ik mijn vraag maar even hier.

Ik heb bij Orange mijn abbo verlengt en kreeg daar een HTC Touch.
Opzich een pracht van een apparaat, maar omdat het branded is, levert de MIDlet die op het toestel zit (waarschijnlijk op een of andere manier bewerkt door Orange) een probleem op bij het instaleren van het gmail programma op het toestel.

Na het downloaden krijg ik de volgende foutmelding wanneer er geinstaleerd moet worden:

MIDlet kan niet worden geinstalleerd vanwege ontbrekende kritieke informatie in het MIDletbestand (.jad). - 13 Neem contact op met de leverancier van de MIDlet voor meer informatie.

Kunnen jullie hier iets mee?
Want dat gratis bestandje van Gmail mis ik echt.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarom stelt ge Gmail niet gewoon in als IMAP bij uw mail?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Ik raad je aan even deze pagina door te lezen en de stappen door te nemen, dan zou het moeten werken:

http://msmobiles.com/news.php/5729.html

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heeft dit met programmeren van doen? :P
PRG >> PSGG

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze vraag past in HTC Touch - Deel 5, maar voordat je daar je vraag plaatst graag nog even aangeven wat je zelf reeds hebt geprobeerd. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.