Toon posts:

Nieuwe techieken binnen 2 maanden? (Aanschaf computer) 2nd

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Graag wil ik zeer binnenkort een nieuwe pc aanschaffen.
Nu komen er steeds nieuwe technieken uit. Maar ik wil ook geen miskoop hebben van: deze week techniek v1.0 en volgende week techniek v2.0

Mijn huidige concept is gebaseerd op de multimedia pc, van de BBG Januari 08

Mijn vraag is daarom:
Komen er binnen een periode van 2 maanden nieuwe technieken uit, waardoor ik beter nog een paar weken kan wachten met aankopen?
(Processors, geheugen, moederbord, harddisk en videoplank)

Ik probeer dit altijd in de gaten te houden, maar voor mij zijn de nabije technieken op dit moment onduidelijk.
Ik doel hierbij op dat bijvoorbeeld een tijdje geleden er aangeraden werd om 2 weken te wachten tot de Intel 8x00 serie uit zo komen.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Mn vorige topic was gesloten, door het niet goed begrijpen van een mod over mijn doel.

Verwijderd

De Q6600 die in de Best Buy Guide staat, is sowieso al een ouder model, maar de prijs / prestatie verhouding is zeer goed. Maar de PC die je aankaart is sowieso geen extreme 'high-end' uitvoering. Het zelfde geldt ook voor de videokaart die daar genoemd wordt.

De vraag is of je wil wachten op iets wat het in de BBG gestelde budget van 1200 euro flink overschrijdt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:02

Thandor

SilverStreak

Maar ook deze zal op slot gaan :o. Er komen elke dag nieuwe dingen uit en in de meeste gevallen is het haast nutteloos om te wachten op een bepaald nieuwer onderdeel, immers heb je dan een week of twee gewacht en zit er van een ander onderdeel weer een nieuw model in de pijplijn.

Al met al kun je het beste gewoon even zoeken tussen het nieuws op de front-page. Zoek bv. naar 'nieuwe amd', 'nieuwe intel' of gewoon 'amd' of 'intel'. Er komt vanzelf wel iets interessants voorbij :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.