Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe laptop met vista erop.

ik vind het steeds beter gaan werken, moest er erg aan wennen maar inmiddeld gaat het beter met vista en mij,

Een ding vind ik nog redelijk irretant, het start menu alle programma's.

Het start menu vind ik verder helemaal prima, wil dus niet naar klassieke weergave.
Alleen wanneer ik nu alle programma's aan klik rolt hij naar boven uit.

Ik wil eigenlijk gewoon net zoals in xp dat het een uitklap naar rechts is en ook dat de mappen zo uitklappen. Nu blijft alles in hetzelfde venster en vind ik niet overzichtelijk.

Ik heb al bij de eigenschappen etc zitten zoeken en ook op internet zitten zoeken maar als oplossing geven ze de klassieke weergave aan.

Ik wil dus eigenlijk net zoals op XP. is dat uberhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nee dat kan niet. Dat is het vernieuwde uiterlijk van het start menu van Vista.
Vond het ook vervelend in eerste instantie maar je raakt er wel aan gewend.
Net als het start menu van XP toe dat geintroduceert werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Is volgens mij ook niet mogelijk in vista. Maar je raakt er wel aan gewent hoor. Ik vind het ook wel beter zo. Misschien dat er ergens een tweak te vinden is waarmee je dit kan realiseren maar daar ben ik niet van op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Geen antwoord op je vraag, maar een (misschien) handig alternatief...

Je kunt namelijk door op de windowws toets te drukken, en vervolgens gewoon de naam van het programma wat je zoekt (gedeeltelijk) intikken. Met de pijltjestoetsen of de muis de juiste selecteren en voila!

(Dit truukje gaat overigens ook op voor emails, bestanden etc wat je op je schijf hebt staan, mits ze geïndexeerd worden)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:46

Twazerty

AVCHDCoder developer

Rowdy.nl schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:48:
Geen antwoord op je vraag, maar een (misschien) handig alternatief...

Je kunt namelijk door op de windowws toets te drukken, en vervolgens gewoon de naam van het programma wat je zoekt (gedeeltelijk) intikken. Met de pijltjestoetsen of de muis de juiste selecteren en voila!

(Dit truukje gaat overigens ook op voor emails, bestanden etc wat je op je schijf hebt staan, mits ze geïndexeerd worden)
dat (handig) balkje ging toch verdwijnen in SP1? Ik meen dat ik dat ergens gelezen had.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 18:37
Twazerty schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:39:
[...]
dat (handig) balkje ging toch verdwijnen in SP1? Ik meen dat ik dat ergens gelezen had.
Dat heb je volgens mij verkeerd begrepen: SP1 geeft de mogelijkheid om dit uit te zetten zodat je bv. de Toolbar van Google beter kan gebruiken: anders zouden beide programma's de harde schijf gaan indexeren (en dus de boel vertragen)
Pagina: 1