[CoD4] Kan de spelersnaam niet veranderen

Pagina: 1
Acties:

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein maar vervelend probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden :'(.

Ik heb CoD4 lange tijd op xp gespeeld, werkte allemaal prima en een hoop lol aan beleefd.
Nu heb ik twee dagen geleden vista op mijn pc gezet (van dualboot xp/vista).
Door een probleem met mn backup ben ik mijn profile kwijtgeraak (toedeloe lvl 55 8)7)

Het probleem:
Ik kan mijn ingame username niet meer veranderen, hij staat standaard op "game" als ik dit veranderd lijkt het allemaal goed te gaan maar zodra ik in een server kom ben ik weer terug naar "game" en staat dit bij de instellingen ook weer zo.
Alle logische dingen als opnieuw opstarten, opnieuw installeren etc. heb ik al gedaan, google lijkt ook erg weinig te weten over dit probleem :(

Hoop dat iemand iets weet!
Thnx

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 02:05

Tead

nnb

Dit lijkt mij een rechten issue met Vista. Probeer de game is te starten als administrator. Ik denk dat hij in je profiel dingen wilt schrijven en daar geen rechten toe heeft.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord, ik ga het gelijk proberen.
EDIT: Helaas, heeft niet mogen baten :|

[ Voor 28% gewijzigd door Ramquin op 06-02-2008 17:41 ]

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Ik moet trouwens ook nog vermelden dat letterlijk iedere keer als ik CoD4 opstart, ik de bekende melding krijg dat er iets in de configuratie is veranderd since you last ran CoD etc. en of ik weer automatisch de aanbevolen instellingen wil aannemen.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Titelfixje.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Ik geef 'm een schopje :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Werkt "/name $name" misschien als je die in de console intikt?.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Helaas niet.
Ik kan wel door in een server via esc. mn naam te veranderen het voor elkaar krijgen.
Maar zodra ik CoD opnieuw opstart ben ik weer terug naar "game" :(
Lastig probleem..

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat zou wel moeten hoor. Het volgende command zou je naam permanent aan moeten passen:
code:
1
/seta name Ramquin

Voor een eenmalige aanpassing zou je
code:
1
/set name Ramquin
gebruiken.

Als de bovenstaande methoden niet eens je naam voor even veranderen, zou ik eens kijken of je niet een in de weg liggende config hebt, en of die niet read-only is oid.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
TheZeroorez schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:59:
Dat zou wel moeten hoor. Het volgende command zou je naam permanent aan moeten passen:
code:
1
/seta name Ramquin
Bedankt voor het meedenken, maar wederom hetzelfde verhaal, na een restart is alles weer zoals eerst.
Mn player files zijn voor zover ik kan zien allemaal zoals het hoort en "bewerkbaar".
Ik ga 'r morgen nog ff verder mee klooien maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in 8)7
Pagina: 1