Uitleg bij woorden werkt niet correct in Firefox*

Pagina: 1
Acties:

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-02 12:59

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Als ik in FF2 mijn muis op de uitleg bij woorden houd dan gebeurd er niks.
Als ik daarintegen in IE7 mijn muis op het woord houd krijg ik netjes de betekenis.

Het werkt overigens wel als ik een IE venster in FF open door middel van IE Tab.

Misschien kan hier naar gekeken worden, als het niet mogelijk is hoor ik dat ook graag.

Ter illustratie.
Zonder in FF2:
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/2852/zonderuitleges2.jpg
Met in IE7 of IE Tab in FF2:
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/8143/metuitleggk1.jpg

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb dit in Firefox ook wel eens, maar dan moet ik even een extra maal op de pagina klikken. Daarna werkt het bij mij wel :) Het is in elk geval een probleem dat aan Firefox ligt, T.net kan er denk ik weinig aan veranderen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
In mijn Firefox 2.0.0.11 onder (Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; nl; rv:1.8.1.11) Gecko/20080101 Firefox/2.0.0.11) werkt het wel... Grote kans dat het ergens anders aan ligt?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als de webpagina niet zelf de focus heeft in Firefox (de cursor staat dan bijvoorbeeld in de adresbalk), dan worden tooltips niet weergegeven.

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik kan klikken op de pagina wat ik wil maar ik krijg geen uitleg te zien. Mijn cursor staat dan echt naast het betrokken woord.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb je er ook last van op andere websites?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Harm schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:33:
Als de webpagina niet zelf de focus heeft in Firefox (de cursor staat dan bijvoorbeeld in de adresbalk), dan worden tooltips niet weergegeven.
Bij mij niet het geval, zelfs al heeft Fx geen focus, dan nog krijg ik de acronym als tooltip te zien.
Ik denk dat het met een extensie/add-on te maken heeft, welke heb je allemaal geinstalleerd?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik heb eens gekeken wat die tool tip nu precies inhoud en kwam hier en hier terecht.
Ik denk dat het ook aan een extensie ligt(wat CrashOne net zegt), dit omdat ik de html op die site volledig vertrouw. Niet dat ik die van Tweaker.net niet vertrouw :P.
Ik heb de volgende extensies geinstalleerd:
-Dom Inspector
-Fasterfox
-Flagfox
-Hebrew spell checking dictinonary
-IE Tab
-Remember mismatched domains
-Translator
-United States English dictionary
-Web Developer
-Woordenboek Nederlands
wolkje schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:43:
Heb je er ook last van op andere websites?
Ja, na onderzoek kwam ik erachter dat het ook op andere sites zo was.

[ Voor 10% gewijzigd door Vae Victus op 07-02-2008 15:49 ]

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
*kickje*
Iemand een idee welke add-on misschien voor problemen kan zorgen; ervaringen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Probeer het eens met een nieuw profiel, voeg vervolgens één voor één de addons weer toe en hopelijk vind je dan de boosdoener.

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik heb FF helemaal opnieuw geïnstalleerd, alle add-ons geïnstalleerd en nu heb ik geen problemen meer. Ik herinnerde mij dat ik ook noscript een keer had geïnstalleerd dat heb ik ook getest maar geen problemen mee.

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat ik van Tweakguides de FF tweak doorlopen heb misschien ligt het daaraan. Dat post ik nog wel dan.

Pagina: 1