Ik wil graag digitale televisie aanvragen. Ik heb een beetje rondgekeken en heb besloten een aanvraag te doen bij Casema. Nu weet ik dat mijn TV (Sony 40W2000) een ingebouwde DVB-T tuner heeft. Casema Digitale Televisie maakt echter gebruik van DVB-C. Ik moet dus een apparte tuner aanschaffen. Waar ik me eigenlijk aan irriteer is het gebruik van 2 afstandbedieningen. Is er een Tuner die reageert op de afstandbediening van Sony of is het mogelijk om een tuner aan te sluiten op mijn sony. Dat laatste lijkt me haast onmogelijk maar toch. Ik heb een beetje rondgekeken maar het ziet er naar uit dat het niet anders kan.
Je hebt afstands bedieningen die kunnen leren. Dan leer je AB- A de commando's van AB-B.
UPC heeft ee AB waarin ik simpel een code in kan type en voila ik kan mijn TV bedienen.
casema zou vast ook wel zoiets hebben.Moet je navragen.
Maar is een universele AB niets voor je. zoals de harmony reeks van logitech?
Je hebt vast nog wel meer Hifi apparatuur staan?
ps als je een tuner hebt. Dan kijk je dus via de tuner. En heb je eigenlijk de AB niet nodig voor je TV.
alleen voor menu instellingen etc. Maar volume kan je vast regelen via de externe tuner.
UPC heeft ee AB waarin ik simpel een code in kan type en voila ik kan mijn TV bedienen.
casema zou vast ook wel zoiets hebben.Moet je navragen.
Maar is een universele AB niets voor je. zoals de harmony reeks van logitech?
Je hebt vast nog wel meer Hifi apparatuur staan?
ps als je een tuner hebt. Dan kijk je dus via de tuner. En heb je eigenlijk de AB niet nodig voor je TV.
alleen voor menu instellingen etc. Maar volume kan je vast regelen via de externe tuner.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.