Toon posts:

X600 met Arctic-Cooling Accelero S1

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Mijn VGA kaart heeft een standaard koelertje die gigantische rot geluid maakt, dus daarom leek het me wel leuk om er een passieve koeler er op te plakken. Maar nu is mijn vraag of dat wel kan!

ik heb hier gelezen dat je van die heatsinks op je vga kaart moet zetten.
http://www.madshrimps.be/...&artpage=2678&articID=593
Maar aangezien er eerder zoon klein rot ding op zat, lijkt me dat niet echt nodig toch?

Verder weet ik niet zoveel van hardware af enzo dus vraag ik me ook eigenlijk af waar je ze zou moeten plakken?
Ik had alvast een gokje gedaan en er even een rode circel om heen getekend http://www.noodlecake.nl/vga.jpg

hopelijk kan iemand me goed helpen met dit :)

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Dat is zeker niet nodig. Maar de koeler van een X600 vervangen is een beetje zonde van het geld. Waarschijnlijk kan je voor hetzelfde geld een nieuwe videokaart kopen die sneller en stiller is.

Als je niet meer prestaties wilt dan je huidige videokaart zijn er genoeg passief gekoelde videokaarten te krijgen voor weinig geld. Een passief gekoelde 8400GS staat al in de pricewatch voor 37 euro en is waarschijnlijk iets sneller dan jouw X600.

specs

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ja dat zou het misschien jammer zijn om een cooler te halen, aangezien deze al 19 euro is, niet gedacht dat een 8400gs 37 euro zou zijn, 8400gs klinkt best nieuw trouwens, vergeleken me de 8800 dan.

Verwijderd

Lijkt mij ook eerder aangewezen om de videokaart te vervangen, aangezien de kosten voor een nieuwe cooler bijna even hoog zijn. Moest je toch gewoon de cooler willen vervangen, dan moet je de Accelero S2 hebben i.p.v. de S1.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:45:
Lijkt mij ook eerder aangewezen om de videokaart te vervangen, aangezien de kosten voor een nieuwe cooler bijna even hoog zijn. Moest je toch gewoon de cooler willen vervangen, dan moet je de Accelero S2 hebben i.p.v. de S1.
waarom is dat? is de S2 beter? hij is wel goedkoper:O

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:32
Niet beter, maar hij de S2 is degene die geschikt is voor jouw kaart. Zoals je op de Arctic website had kunnen lezen. ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ATI X600 en AC Accelero S1?

1 topic is genoeg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.