Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 11:00

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Topicstarter
Dit is een rare, en ik vind em nergens anders terug.. wellicht kennen jullie em.. :

Een laptop met windows XP (legaal, bijgewerkt, enz) is in sleepmodus gegaan, omdat deze niet aan netspanning lag. Na inpluggen komt de laptop weer op, maar is gelocked daar een andere gebruiker.
Echter is deze gebruiker niet in de buurt geweest van de laptop (niet fysiek dus) en Remote desktop staat uit, geen andere overnametools geinstalleerd....
De betreffende andere gebruiker heeft vanaf zijn eigen systeem per ongeluk de laptop aangeklikt in de network browser... maar kreeg geen toegang, klikt de goede aan, en werkt weer lekker verder...

Hoe kan het zijn, dat user x de laptop locked (dat doet sleep modus toch?) en dat hij wakker wordt met user y... profiel en alles was aangemaakt.. it shits the beat out of me 8)7

Klinkt iemand dit bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is dit reproduceerbaar? Want je gaat hier een vraag stellen aan de hand van activiteiten uitgevoerd door iemand anders ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 11:00

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Topicstarter
We hebben het al... :-)

Het blijkt een tooltje te zijn die gebruik maakt van een exploit.. Was dus echt niet bijgewerkt.. :(
Dank voor je reactie, maar deze kan dicht, of ik werk em bij voor als we meer weten over het exploit.