Sinds de aankoop 4 jaar geleden werkte deze machine perfect, sinds korte tijd start hij soms normaal op soms zéér traag (welkom-scherm na 1 uur) of helemaal geen welkom-scherm. Bij opstarten onder veilige modus start hij daarna volledig en snel op. De draadloos lan kaart (RalinRT2500) vindt hij echter meestal niet. Na een uurtje ofzo vind hij deze plotseling wel. Tijdens het surfen kan het gebeuren dat bij het aanklikken van een link plots de lanverbinding weg is, bij terug herstellen komt alles weer goed voor een tijdje.
Ik heb van Ralink reeds een nieuwe ge-update driver geïnstalleerd maar dit geeft geen verbetering.
Ik vindt dit alles zo raar. Zonealarm Security Suite is geïnstalleerd, kan deze roet in het eten gooien of denkt u dat het een hardware probleem is ? En wat zou ik eraan kunnen doen ? Uw advies wordt sterk gewaardeerd.
Ik heb van Ralink reeds een nieuwe ge-update driver geïnstalleerd maar dit geeft geen verbetering.
Ik vindt dit alles zo raar. Zonealarm Security Suite is geïnstalleerd, kan deze roet in het eten gooien of denkt u dat het een hardware probleem is ? En wat zou ik eraan kunnen doen ? Uw advies wordt sterk gewaardeerd.