Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VB 2005] Waarde datetimepicker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een datetimepicker op mijn form geplaatst. Deze datetimepicker is dmv databinding gekoppeld aan de database.

Nu heb ik het volgende probleem; pas wanneer ik een waarde bij de datatimepicker heb gekozen wordt deze opgeslagen in de database (wanneer ik op 'save' klik in de bindingnavigator). Wanneer ik er nog niet op geklikt heb wordt er ook geen waarde opgeslagen. De datetimepicker heeft echter wel al een waarde (dit heb ik getest dmv een msgbox). Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik wil gewoon de huidige value van de datetimepicker opslaan wanneer er niet op geklikt wordt.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37

TeeDee

CQB 241

Dus, eigenlijk zonder een bepaald event wil je iets opslaan?
Waarom pas je dat niet aan in je DB oid? Een getdate(), welke overschreven kan worden door een zelf gekozen value in je datatimepicker.

Ah, na de link van bigbeng is het probleem duidelijker ;)

[ Voor 14% gewijzigd door TeeDee op 06-02-2008 15:22 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Er is een melding over te vinden in de 3.0 framework documentatie over de datetimepicker control:
http://msdn2.microsoft.co...atetimepicker(VS.85).aspx

Zie het blok remarks in het kader caution.

Waarom dit in de 2.0 versie niet vermeld staat is me niet helemaal duidelijk, maar misschien heb je wat aan de oplossing die wordt aangedragen in de documentatie.