grappige reactie weggemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
Hmm, snap het niet helemaal vandaar dit topic:

nieuws: Xbox 360-modder bakt nieuwe laptop

Mijn reactie wordt weggemod als zijn de ongewenst. Ik geef zelf al aan dat het enigzins off topic is, maar toen ik in eerste instantie de kop las dacht ik: waar gaat dit nou weer over.

Ik bedoel, het wordt modder, is voor mij een natte klei-achtige substantie, niet zoals in deze context, het 'to mod' or 'to modify' een Xbox.

Ik heb al eens eerder daar iets over gezegd, mbt 'to queuen', wat dus geen engels of nederlands is.

Maar om mijn reactie nou als ongewenst weg te 'modden' vind ik wat ver gaan..Of misschien klopt het dan toch wel dat de gemiddelde Tweaker wat relativeringsvermogen en humor het een en ander mist?

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 07:55

mace

Sapere Aude

Not to rain on your parade, maar ik vind het niet zo bijster grappig, sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Saab schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:39:
Maar om mijn reactie nou als ongewenst weg te 'modden' vind ik wat ver gaan..Of misschien klopt het dan toch wel dat de gemiddelde Tweaker wat relativeringsvermogen en humor het een en ander mist?
Alle moderaties zijn -1, ik vraag me af of al die moderators (waaronder ik) een gebrek aan humor hebben. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Een modder is inmiddels zodanig ingeburgerd, dat dat gewoon gebruikt kan worden. Maar, inderdaad een grapje moet kunnen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier is Het kleine-mismoderatietopic deel V voor in het Tweakers.net Moddereter Forum.

Helaas vind de meerderheid de reactie niet bijzonder grappig en daarom staat hij op -1. Zelf kan ik helaas ook niet anders dan dat. Sorry :)

edit:
@bovenstaande:
Een grapje kan natuurlijk wel, maar niet elke grap is geslaagd. En niet-geslaagde grappen horen op -1. Tuurlijk is humor een subjectief iets, de een heeft het meer dan de ander. Een grap heeft wat dat betreft niet een objectief vast te stellen score, maar kan alleen op basis van mening gemodereerd worden. En dat is wat hier is gebeurd.

[ Voor 50% gewijzigd door Cloud op 06-02-2008 14:52 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:51
Tja, waarom is het ongewenst? Omdat het - zoals je zelf aangeeft - off topic is, of omdat het niet grappig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet echt grappig, niks aan toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik besef dat iedereen anders is maar...... dude, kan je nou zelf niet eens voorstellen dat het weleens niet grappig is? Cabaret is niet je verborgen talent zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:15

MsG

Forumzwerver

Je geeft zelf al aan off topic. En om nou te ontmoedigen dat vervolgens iedereen zijn leesfouten post geeft men hem rood.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
"Ik las..." opmerkingen zijn totaal niet zinvol om te lezen. Wat jij dacht te lezen is niet echt interessant en bovendien volledig offtopic (zoals je zelf ook al aangeeft). Verder zijn taalkundige verhaspelingen of flauwe interpretaties van vrij ingeburgerde woorden eigenlijk nooit leuk, en gi-gan-tisch afgezaagd. Ik vind het dan ook geen grap, maar gewoon een zinloze post. Meer kan ik er niet van maken, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
ok, point taken..

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Om toch nog even grappige reacties wegmodden in het algemeen door te gaan... Ik vind toch wel dat de moderaties wat (te) streng zijn tegenwoordig als er een grap wordt gemaakt. Elke grap zowat wordt met -1 ongewenst weggemod. Het begint echt humorloos en veels te serieus te worden. Nu weet ik wel dat het allemaal serieus moet blijven, maar elk grapje wegmodden gaat ook te ver.

Nu mod ik dan sommige dingen wel weer bij met neutraal, omdat ik vind dat grappen wel mogen, maar nu begint de modbot te klagen dat ik teveel van het gemiddelde afwijk en niet meer mag modden.

Het is niet dat ik dwars wil liggen, maar uit angst voor de modbot moet ik volgende keer dus de meute volgen die vinden dat grappen niet mogen, want anders mag ik gewoon niet modden.

Aye aye captain

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Per definitie is het niet zo dat grappen op -1 horen. Kun je eens voorbeelden geven van wat er naar jouw mening dan niet goed staat? Zelf merk ik hetgeen jij beschrijft niet echt..

• Weng

Weng

Are y'all ready kids

Nouja, mss flauw om te zeggen, maar probeer jij er eens een paar te vinden die niet weggemod zijn. Ik heb het zelf niet zo bijgehouden bij welke nieuwsberichten, maar als ik de reacties lees en de moderaties zie, komt het op mij over alsof niemand meer een glimlachje wordt gegund.

Ik weet dat het makkelijk praten is zonder concrete dingen aan te dragen, maar dit is gewoon wat ik ervaar.

Aye aye captain

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Weng schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:16:
Om toch nog even grappige reacties wegmodden in het algemeen door te gaan... Ik vind toch wel dat de moderaties wat (te) streng zijn tegenwoordig als er een grap wordt gemaakt. Elke grap zowat wordt met -1 ongewenst weggemod. Het begint echt humorloos en veels te serieus te worden. Nu weet ik wel dat het allemaal serieus moet blijven, maar elk grapje wegmodden gaat ook te ver.

Nu mod ik dan sommige dingen wel weer bij met neutraal, omdat ik vind dat grappen wel mogen, maar nu begint de modbot te klagen dat ik teveel van het gemiddelde afwijk en niet meer mag modden.

Het is niet dat ik dwars wil liggen, maar uit angst voor de modbot moet ik volgende keer dus de meute volgen die vinden dat grappen niet mogen, want anders mag ik gewoon niet modden.
Als je vindt dat je moderatierechten onterecht zijn afgenomen moet je naar het "ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )" topic toe gaan. Dan kan Botoo je moderatierechten weer aanzetten. Overgins worden je moderatierechten niet zomaar afgenomen omdat je een paar (in jou ogen) grappige reacties afwijkend modereert, misschien modereer je alleen maar reacties die in jou ogen verkeerd staan? Ik heb trouwens geen last van het verkeerd modereren van grappen, de meesten zijn niet erg geslaagd.

• Weng

Weng

Are y'all ready kids

J.J.K. schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:47:
[...]

Als je vindt dat je moderatierechten onterecht zijn afgenomen moet je naar het "ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )" topic toe gaan. Dan kan Botoo je moderatierechten weer aanzetten. Overgins worden je moderatierechten niet zomaar afgenomen omdat je een paar (in jou ogen) grappige reacties afwijkend modereert, misschien modereer je alleen maar reacties die in jou ogen verkeerd staan? Ik heb trouwens geen last van het verkeerd modereren van grappen, de meesten zijn niet erg geslaagd.
Haha, tis idd zo dat ik de reacties modereer die in mijn ogen verkeerd zijn, dus het is ook niet zo raar dat de modbot mij eruit pakt :P Kan de modbot geen feature krijgen die uitzonderingen maakt voor mensen als ik :P

Maar ookal zijn sommige grappen niet erg geslaagd, om ze dan gelijk als ongewenst weg te modden is ook weer zoiets denk ik dan. Laat ze dan neutraal staan.

Aye aye captain

• Saab
Precies, dat vond ik ook. Niet iedereen hoeft meteen een cabaratier te zijn maar ik vond vroeger, nouja, tot een paar maanden geleden, het moderatie systeem een stuk geslaagder.

Over humor valt te twisten uiteraard, maar ik vind dat er idd wel erg zuurig wordt gereageert. Maarja dat is dan misschien inherent aan IT'ers?

Beledig ik nou iemand?

[ Voor 3% gewijzigd door Saab op 14-02-2008 15:50 ]

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:59

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Een opmerking zoals bovenstaande levert je wat mij betreft een -1 op wegens belediging, wat waarschijnlijk ook je punt bewijst :P Eerlijk gezegd vind ik niet dat tweakers een slecht gevoel voor humor hebben, er zijn alleen te veel mensen die zichzelf grappig vinden. Helaas, op de FP kan dat een -1 geven. Volgens mij heb je ruim voldoende uitleg gehad, en meer kun je helaas niet krijgen. Als je een spoedcursus "grappig zijn" tegenkomt, geef een seintje.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Het aantal originele grappen is redlijk nihil. Iets wat ook niet heel raar is gezien het feit dat T.net over een redelijk specifiek onderwerp gaat en er dus niet veel artikelen met een dusdanig ander onderwerp zijn dat het tot nieuwe grappen uitnodigd. Maar om nou elke flouwe slechte poging tot grap maar neutraal te modereren omdat het grappig is bedoelt pas ik voor.

When you only live once, try not to die?

Pagina: 1