driver uit setup.exe halen

Pagina: 1
Acties:

• Treggats
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01-2024
Hallo allemaal,
voor mn werk ben ik op zoek naar een manier om de driver van bijvoorbeeld een printer uit de setup te halen.
Met de driver bedoel ik dan de .ini die windows nodig heeft als deze nieuwe hardware heeft gevonden.

Is dit mogelijk?
Voor de duidelijkheid, ik wil niet de setup tot op de assembler code uitkleden. Ik wil alleen de .ini uit de setup halen

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Hangt helemaal af wat voor setup het is...
.cab kan je vaak wel extracten met bijvoorbeeld winrar ofzo, maar ook speciaal gebouwde setup executables zijn soms nog wel met het goede tooltje te extracten... Probeer dus uit te vinden waarmee het gemaakt is.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Heb je het al eens geopend in een betere compressie-utility? (WinRar, 7zip, etc)
(Wat BarthezZ zegt dus...)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Hoi ja dat kan erg makkelijk met Universal Extractor. http://legroom.net/software/uniextract het is ook nog eens freeware. Soms kan hij het moeilijk hebben met uitpakken, kheb er zelf tot nu toe alles mee kunnen uitpakken.

• Treggats
BarthezZ schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:22:
Hangt helemaal af wat voor setup het is...
.cab kan je vaak wel extracten met bijvoorbeeld winrar ofzo, maar ook speciaal gebouwde setup executables zijn soms nog wel met het goede tooltje te extracten... Probeer dus uit te vinden waarmee het gemaakt is.
Over het algemeen zijn het setup executables, volgende vraag is.. Met wat voor programma kan ik deze eruit halen?

[edit]Beetje trage reacte, maar ga universal extractor proberen
en winrar/7zip enzo had ik idd al geprobeerd

[ Voor 10% gewijzigd door Treggats op 06-02-2008 14:28 ]

Verwijderd

Omweg is misschien om de printer te installeren met de .exe en dan via device manager te kijken welke .ini of / .inf de printer gebruikt bij de properties van de driver

• Treggats
universal extractor lijkt te werken :)
Pagina: 1