wie helpt mij ?

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:13
Ik kan nu van iemand (zo goed als nieuw) een hp XW4400 kopen voor 650 euro,
maar als ik zoek naar dit product krijg ik wel verschillende prijzen, die varieren van rond 800 euro tot 1300 euro.

maar ik zie verder geen verschil in de specificaties.....
er zit legale XP op,
is het het geld waard ?
ik weet dat dit erin zit maar meer weet ik (nog niet)

Intel® E6600 Processor (C2D 2,4GHz)

2x 1GB memory

250GB harddisk

alvast bedankt, groeten ivo

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Linkje naar de verschillende prijzen + specs?
En wellicht even de volledige specs vragen van het exemplaar dat jijzelf op het oog hebt.

[ Voor 50% gewijzigd door St03mp op 06-02-2008 14:24 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:22
* The Realone zoekt glazen bol

Ja is het geld waard!
Ownee toch weer niet!
Of wel...!

Wat wil je met dat ding gaan doen? Het is een workstation. Wat ik (overigens binnen 15 seconden) heb kunnen vinden is dat er een Quadro gfx kaartje in zit. Voor gaming hoef je hem dus niet te nemen.

Die dingen zijn te configureren, dus er kan vanalles in zitten (ook met of zonder monitor). Als jij al niet weet wat erin zit hoe moeten wij dat in godsnaam weten?

Kortom...meer info!

EDIT: Zit er langs, er hoeft niet eens een aparte gfx kaart in te zitten, het kan ook nog onboard meuk zijn. Of FireGL.

Mogelijke specs

Kijk verder even wat een soortgelijk systeem nieuw kost en bepaal of het het geld waard is. Voordeel van een nieuw systeem is dat je het zelf nog naar eigen wens kunt aanpassen en wat nieuwe technologie mag verwachten voor (ongeveer) dezelfde nieuwprijs als deze XW4400.

[ Voor 35% gewijzigd door The Realone op 06-02-2008 15:24 ]

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:13
http://www.topproduct.nl/...500_256_MB_PCIe_info.html

dit is de link,

en het is trouwens wel zonder beeldscherm, hoop dat iemand me kan helpen...

groeten Ivo

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Nogmaals: wat wil je met dit workstation doen? Gamen, designen of tekstverwerken?

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-01 12:10
Wat wil je met dat ding gaan doen? Het is een workstation. Wat ik (overigens binnen 15 seconden) heb kunnen vinden is dat er een Quadro gfx kaartje in zit. Voor gaming hoef je hem dus niet te nemen.
Waar haal je deze wijsheid vandaan? True. Het is niet bedoeld voor gaming, maar deslaniettemin kun je er prima op gamen. Heb hier zelf ooit nog zitten gamen op zon ding in een laptop, deed het prima. Crysis e.d. zul je er waarschijnlijk niet op kunnen spelen, maargoed, daar hebben de nieuwste graka's nog al wat moeite mee. CoD4 zou misschien prima kunnen, mits het niet een te erg verouderd ding is.
Simpel. Gebruik de Pricewatch om de meest recente prijzen van de hardware op te zoeken en te kijken hoeveel het allemaal écht kost. Zo'n winkel doet er namelijk nog een extra prijsje bovenop, dus het geodkoopst ben je er nooit uit. Bovendien heb je voor 650 euri waarschijnlijk een beter systeem, als je het zelf samenstelt tenminste ;)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Kijk gewoon een beetje rond op internet wat de prijzen van soortgelijke producten op dit moment zijn.
De XW4400 is inmiddels opgevolgd door de XW4600 en was in eerste instantie bedoeld als Workstation en niet als gamestation ;)

Dit is in ieder geval niet iets voor op GoT en derhalve gaat je topic dicht

[ Voor 14% gewijzigd door Turkish op 06-02-2008 16:20 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.