Toon posts:

Sharepoint probleem in IE7

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer in te loggen op de sharepoint van een bedrijf waar ik nu een opdracht uitvoer. echter telkens als ik de link naar de sharepoint in IE probeer te laden krijg ik de melding "De pagina kan niet weergegeven worden".
Weet iemand wat het probleem kan zijn.... alvast bedankt voor jullie hulp

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen idee, want onze glazen bollen zijn niet zo ingericht dat ze op afstand kunnen zien wat er op jouw PC verkeerd gaat.

Neem contact op met de helpdesk van je bedrijf? Die weten namelijk vast wel hoe hun inrichting in elkaar zit - beter dan wij dat kunnen zeggen op een afstand met de wel heel summiere info die je ons geeft :)

Verder:
We hebben hier een paar simpele huisregeltjes waar een topic aan dient te voldoen.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook op andere PCs, hebben je collega's dat probleem ook, sinds wanneer?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Zoals je ziet zit er nog het een en ander aan verbeterpunten aan.

Probeer het dus even opnieuw waarbij je met bovenstaande rekening houdt - dat maakt het voor ons makkelijker om je een richting te geven en daarmee ben jij weer op weg geholpen naar de goede manier van probleemoplossing :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.