Toon posts:

Nieuwe techieken binnen 2 maanden? (Aanschaf computer)

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Graag wil ik zeer binnenkort een nieuwe pc aanschaffen.
Nu komen er steeds nieuwe technieken uit. Maar ik wil ook geen miskoop hebben van: deze week techniek v1.0 en volgende week techniek v2.0

Mijn huidige concept is gebaseerd op de multimedia pc, van de BBG Januari 08

Mijn vraag is daarom:
Komen er binnen een periode van 2 maanden nieuwe technieken uit, waardoor ik beter nog een paar weken kan wachten met aankopen?
(Processors, geheugen, moederbord, harddisk en videoplank)

Ik probeer dit altijd in de gaten te houden, maar voor mij zijn de nabije technieken op dit moment onduidelijk.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Edit: info toegevoegd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 13:12 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je in die cirkel blijft denken dan zal je uiteindelijk niets aanschaffen.

Op het moment dat iets nieuw in de winkel ligt, zijn de fabrikanten alweer bezig met de opvolger.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nieuwe technieken? Ja, vast wel. Ik hoor van een nieuwe turboknop op haardrogers die eraan zit te komen :+

Serieus:
Je verwoordt je vraag zodanig vaag dat er geen zinnig antwoord op te geven is. Ja, er komen continu nieuwe onderdelen uit, en ja, zo vaak als dat er nieuwe onderdelen uitkomen heb je compatibility issues met oudere onderdelen. De ene keer is het dit, de andere keer dat. Binnen de economische levensduur van een PC (3 jaar) is het zo goed als zeker dat alle relevante componenten flink kleiner, sneller en goedkoper gaan worden. Dat is over een paar maanden net zo goed zo.

Beetje een waarheid als een koe dus...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.