Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Joomla] Redirect in site preview

Pagina: 1
Acties:
  • 740 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Verbeterde versie:
We hebben een site, www.comm-co.com, deze site staat momenteel in amerika, maar moet worden overgezet naar een andere server.
- Dus ik heb alle bestanden gekopierd naar de nieuwe server, net als de database.
- Het configuration.php bestand heb ik aangepast, en het absolute path aangepast naar het absolute pad van de nieuwe server.
- Omdat www.comm-co.com nog gebruik maakt momenteel van de amerikaanse server, willen we natuurlijk eerst testen vanaf de server of de site er werkt.
- Dus kiezen we in plesk bij de comm-co.com account voor 'Site preview'
- Alleen als de site preview laad, stuurt die ons direct door naar het domein www.comm-co.com, en we dus de preview niet te zien krijgen.
- We hebben al andere Joomla-sites overgezet naar de nieuwe server, en toen was dit probleem er niet dat als je de site in site preview bekeek dat je werd doorverwezen naar het domein, en kon je gewoon in de preview de site bekijken.

Dus, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de site wel gewoon kan bekijken in de Site Preview net als de andere gewone Joomla Sites?

Bedankt, Groeten Yannick
Joomla 1.0 wordt gebruikt

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 14:55 ]

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Okee.. stop...

Lees je verhaal nog eens
Kom tot de volgende conclusies:

• Niemand gaat hier iets van begijpen
• Je stelt geen vraag
• Áls je een specifieke vraag wil stellen over de configuratie van je joomla/plesk bak zit je überhaupt in het verkeerde forum

[ Voor 8% gewijzigd door SchizoDuckie op 06-02-2008 13:23 ]

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, 2e poging:

We hebben een site, www.comm-co.com, deze site staat momenteel in amerika, maar moet worden overgezet naar een andere server.
- Dus ik heb alle bestanden gekopierd naar de nieuwe server, net als de database.
- Het configuration.php bestand heb ik aangepast, en het absolute path aangepast naar het absolute pad van de nieuwe server.
- Omdat www.comm-co.com nog gebruik maakt momenteel van de amerikaanse server, willen we natuurlijk eerst testen vanaf de server of de site er werkt.
- Dus kiezen we in plesk bij de comm-co.com account voor 'Site preview'
- Alleen als de site preview laad, stuurt die ons direct door naar het domein www.comm-co.com, en we dus de preview niet te zien krijgen.
- We hebben al andere Joomla-sites overgezet naar de nieuwe server, en toen was dit probleem er niet dat als je de site in site preview bekeek dat je werd doorverwezen naar het domein, en kon je gewoon in de preview de site bekijken.

Dus, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de site wel gewoon kan bekijken in de Site Preview net als de andere gewone Joomla Sites?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 14:54 ]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37

TeeDee

CQB 241

Comm-co.com (oude server) ip adres: 1.1.1.1
Comm-co.com (nieuwe server) ip adres: 2.2.2.2

Open je hosts file en zet daarin:

www.comm-co.com 2.2.2.2

Pas eventueel tijdelijk iets aan op je nieuwe bak om te zien of je wel op de goede zit. Lijkt me het makkelijkst.

Dan hoef je niet via plesk oid iets te bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door TeeDee op 06-02-2008 15:02 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dit heeft niks met programming te maken, eerder met DNS instellingen en je hoster ;) In principe kan je dit soort zaken het beste eerste met je hoster bespreken. Dat plesk je doorstuurt naar de door jouw ingestelde URL lijkt me niet meer dan logisch dus dat je je oude site te zien krijgt lijkt me niet meer dan normaal. De truck van TeeDee uitvoeren op je eigen machine laat je in elk geval naar je nieuwe server gaan.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.