Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Ik zit al een tijdje met een klein iets in XP Pro waar ik me nogal aan erger.

Ik vroeg mij af: Is het mogelijk om de grote van de mappen weer te geven in verkenner...? (net zoals alle bestanden dus)
Ik wil graag de grote van de mappen in één oogopslag kunnen zien en niet steeds met de muis op elke map gaan staan en vervolgens wachten tot het gele vlakje komt met de grote.

Ik las laatst in een oud tijdschrift dat er voor mensen met een XP Pro (32bit) een gratis mogelijkheid is om over te stappen naar XP 64bit...

Weet iemand of dit nog mogelijk is en zoja waar en hoe...?, Na wat googlen enzo zie ik vaker deze berichten maar geen van alle zegt hoe je dat kan doen...

Omdat ik rond de release van Vista een nieuwe PC hebt gebouwd zat ik toen in twijfel tussen XP en Vista, Na veel negatieve verhalen en ervaringen over Vista heb ik besloten Vista over te slaan en bij XP te blijven.
De enigste reden waarvoor ik eerst met Vista in zee wilde gaan is omdat Vista met 3GB of meer RAM overweg kan (en ik heb 4GB erin zitten)

Kan XP 64bit wel meer als 3GB RAM aan...? of is dit hierin ook nog beperkt...?

XP 64bit is er voor zover ik weet alleen in het engels maar zijn er ook language packs voor te krijgen of is deze na een update vanuit een NL Win XP 32bit ook in het Nederlands...?

Is XP 64bit verder exact het zelfde als de 32bit XP Pro versie...? of zit hier meer op/in of minder...?

Alvast bedankt _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:39
XP 64bit kan in ieder geval meer dan 3GB aan, dus dat scheelt al. Vista x86 kan ook maar 3GB geheugen aan, net zoals XP x86.

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

1 sec Googlen geeft je: meuk: Folder Size for Windows 2.4

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
xp64 is niet in het nederlands te verkijgen.
Ja xp64 ondersteunt je 4 gig geheugen (vista 32 bits doet dit NIET alleen 64 bits sytemen doen dit)
xp64 is hetzelfde als xp (als gebruiker) alleen je bent er andere drivers voor nodig.

De rest kan ik je niet meehelpen maar deze vragen had je zelf ook wel op kunnen zoeken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
8)7, dit is idd wat ik zoek, maarja veelal zijn de zoektermen een probleem voor mij..., Bedankt i.i.g. ;)
Jakkus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:46:
XP 64bit kan in ieder geval meer dan 3GB aan, dus dat scheelt al. Vista x86 kan ook maar 3GB geheugen aan, net zoals XP x86.
:9 Dat klinkt al positief...

[ Voor 40% gewijzigd door crack_en_hack op 06-02-2008 12:51 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!