Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gratis webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 705 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een gratis webhosting script die ongeveer wat lijkt op deze (is niet noodzakelijk):

http://www.gratisonlineshop.nl/?paginaid=3

mvg,

Oane

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf programmeert. Scriptrequests doen we dan ook niet aan en worden niet gewaardeerd. Wat let je zelf wat op te zoeken?

Rail Away!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:14

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:37:
Hallo,

ik ben op zoek naar een gratis webhosting script die ongeveer wat lijkt op deze (is niet noodzakelijk):

http://www.gratisonlineshop.nl/?paginaid=3

mvg,

Oane
osCommerce? Misschien iets wat wil je uberhaubt ermee kunnen doen, graag wat meer informatie!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:39:
Het is op GoT de bedoeling dat je zelf programmeert. Scriptrequests doen we dan ook niet aan en worden niet gewaardeerd. Wat let je zelf wat op te zoeken?
ben de hele o chtend bezig maar kon niets vinden

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:14

MsG

Forumzwerver

Vermeld dat dan iig in de topicstart wat je al hebt gedaan. Nu lijkt jouw TS wel heel kaal alsof je niks hebt gedaan en even snel een script wilt.

Maar helaas neemt dit allemaal niet weg dat een scriptrequest inderdaad niet is toegestaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:03
daar zijn er echt verschrikkelijk veel van hoor

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
remy007 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:39:
[...]

osCommerce? Misschien iets wat wil je uberhaubt ermee kunnen doen, graag wat meer informatie!
hier kan ik zeker wat mee zal het even nader bekijken, bedankt

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 11:52
Volgens die site:
Ja, u leest het goed! Argeweb levert al haar klanten gratis een complete online shop. Deze online shop is in zijn geheel door Argeweb ontwikkeld en Argeweb stelt deze kosteloos beschikbaar voor haar webhostingklanten (vanaf het basispakket).
Zou zeggen: neem een basispakket!!!

Verwijderd

Topicstarter
Acid__Burn schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:48:
Volgens die site:

[...]

Zou zeggen: neem een basispakket!!!
heb al een hosting.. zou beetje zonde van dat geld zijn ;-)

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:12

Wish

ingwell

en bij dat basis pakket krijg je geen joomla bijvoorbeeld? Of mag je dat niet zelf op je website gooien? Zou het ook mee kunnen. Maar ik denk dat je dat met enig zoeken vast wel zelf had kunnen uitzoeken.

No drama

Verwijderd

Joomla (misschien voor uitleg makkelijk: een portal pakket waar ziekelijk veel op geplempt kan worden waaronder extra shop addons met betaling e.d.) is hier een goede mogelijkheid in. Maar als je een webshop wil beginnen en succesvol wilt zijn heb je een van de volgende nodig:
1. Kennis van programmeren en kennis van een pakket
2. Geld om iemand met die kennis in te huren.

Ik kan je garanderen dat je in de problemen gaat komen als je dit niet regelt. Als je echter in geen van beiden zin hebt kun je beter op Ebay je spullen aanbieden, daar hebben ze ook mogelijkheden voor kleine shops.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lees even onze Quickstart, en neem dan meteen even Waar vind ik... en scriptrequests door. Je inzet is haast minder dan 0 en zo werken we hier niet ;)

[ Voor 66% gewijzigd door RobIII op 06-02-2008 13:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.