Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedemorgen,

ik heb een probleem met de volgende accentekens: " ' (op een andere computer dan)
Als ik deze tekens wil maken, kies ik de toets, maar een enkel accent teken komt er niet, alleen de dubbele of niets. doe ik het via symbolen, dan worden deze ook niet ingevoerdt.
het ligt dus niet aan het toetsenbord. Office is ook niet het probleem want in wordpad precies het zelfde. Landinstellingen staan op nederlands> verenenigde staten. dus dat is goed.
Het lijkt of windows dit teken niet meer kan herkennen. Ook een é werkt niet via toetsenbord maar dan wel weer via invoegen symbolen.

raar vind ik het maar.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij landinstellingen kiezen (eventueel toevoegen) voor Verenigde Staten (Internationaal) i.p.v. Verenigde Staten bij de toetsenbordlayout heeft niet het gewenste effect?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:39
US en US International zijn 2 verschillende settings.
Staat deze zeker goed? How To Use the United States-International Keyboard Layout in Windows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sory, ik heb verenigde staten internationaal bij landinstellingen staan.
geven geen resultaat als ik deze wijzig naar gewoon verenigde staten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Landinstelling voor invoertaal op Nederlands en Keyboiard layout op US International (als dat je layout is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Een enkele kun je typen door ' in te drukken en dan de spatiebalk te rammen. Als je 2x drukt komt hij inderdaad 2x, maar de eerste keer wacht hij op een letter, zodat hij bijv é doet als je ' typt en dan e. Spatie erna dus en klaar.
Pagina: 1