Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vertikale scrollbox met afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Op een nieuw te bouwen website ben ik van plan om een container op te nemen waar standaard bijvoorbeeld drie plaatjes zichtbaar zijn. Door middel van pijltjes naar boven en beneden wil ik dan dat er door de plaatjes gescrolled kan worden. Na enig zoekwerk op internet heb ik onderstaande website gevonden waar een dergelijk script opstaat. KLIK! Nu wil ik echter nog pijltjes toevoegen, zodat ik handmatig door de afbeeldingen kan bladeren.

Het zou eigenlijk zoiets moeten worden als de surftips op de website van Zeelandnet, maar dan vertikaal.

Wie weet een oplossing?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:38

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je hebt beide scripts toch al? Waar loop je dan vast?

Rail Away!

• jwkempeneers
Mad Marty schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:23:
Je hebt beide scripts toch al? Waar loop je dan vast?
Het eerste script heb ik idd, maar ik weet dus niet hoe ik pijltjes toe moet voegen om naar boven of naar beneden te gaan.

Het tweede script heb ik niet, maar daar kan ik misschien via de bron aankomen, maar die scrollt horizontaal ipv vertikaal.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er staat een functie in die move1 heet, roep die aan met je pijltje, dan moet je al een heel eind zijn.

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Het is toch gewoon een kwestie van de orientatie aanpassen? Dit is redelijk basic html en javascript. Zelf twee plaatjes met pijltjes maken die naar boven en beneden wijzen moet toch ook niet zo'n probleem zijn?

Lees en begrijp de scripts op zeelandnet en pas het aan waar nodig.

Of moeten we het even voor je uittypen zodat je het kan copy-pasten?

• jwkempeneers
Zo groot is mijn Javascript kennis dus niet. De code van Zeelandnet krijg ik ook niet goed werkend als ik deze uit de bron haal.

Maar het mooiste zou dus zijn om dit script zo aan te passen dat er drie plaatjes in beeld zijn en dat ik met behulp van pijltjes naar boven en beneden kan scrollen. Maar ik krijg het niet voor elkaar met Javascript.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Dit is een scriptrequest zonder dat je aantoont enige moeite gedaan te hebben. Dat is niet de manier waarop we topics graag zien. Het is de bedoeling dat je het zelf probeert en dat je bij obstakels om hulp vraagt, maar niet direct om een complete oplossing vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.