Ik heb regelmatig last van een geel uitroepteken bij mijn netwerkverbinding staat na het opstarten. De altijd werkende oplossing is Vista de netwerkverbinding opnieuw te laten instellen/vernieuwen met de netwerkproblemen wizard, maar dit lukt natuurlijk niet als ik mijn pc op afstand heb opgestart.
De onboard netwerkchip is een Realtek RTL8111B met de laatste realtek drivers. Deze is gekoppeld aan een Linksys WRT54G 2.2 met dd-wrt geïnstalleerd.
-Andere Realtek drivers of de standaard Linksys firmware installeren heeft tot nu toe nog niets geholpen.
-Ik heb heb reeds de laatste bios versie van het moederbord
-De 2 meter utp kabel is goed en heeft altijd met m'n oude pc gewerkt.
-Er is al een statisch ip adres ingesteld, dus het is zeker weten geen dhcp probleem. Er zijn ook geen andere pc's met hetzelfde ip adres.
Iemand een idee? Kan het een duplex/snelheids probleem zijn? Weet iemand of je kunt zien wat de huidige duplex modus is onder Vista?
De onboard netwerkchip is een Realtek RTL8111B met de laatste realtek drivers. Deze is gekoppeld aan een Linksys WRT54G 2.2 met dd-wrt geïnstalleerd.
-Andere Realtek drivers of de standaard Linksys firmware installeren heeft tot nu toe nog niets geholpen.
-Ik heb heb reeds de laatste bios versie van het moederbord
-De 2 meter utp kabel is goed en heeft altijd met m'n oude pc gewerkt.
-Er is al een statisch ip adres ingesteld, dus het is zeker weten geen dhcp probleem. Er zijn ook geen andere pc's met hetzelfde ip adres.
Iemand een idee? Kan het een duplex/snelheids probleem zijn? Weet iemand of je kunt zien wat de huidige duplex modus is onder Vista?