Verwijderd

Topicstarter
Na een paar jaar begint mijn pioneer dv-360 (standalone) spelertje kuren te krijgen, iets waar ik niet echt een vinger op kan leggen. Sinds kort heb ik het probleem dat bij verschillende gebrande/originele media, mijn dvd speler blijft hangen tijdens het afspelen van film.
Nu dacht ik eerst dat het aan het merk dvd's lag maar nu na verschillende merken geprobeerd te hebben en op verschillende branders gebruikt te hebben, heb ik het idee dat het daar niet aan ligt.
Het gekke is als deze gaat hangen en ik haal mijn dvd eruit en er weer in dat deze wel verder doorspeelt op de desbetreffende scene (autom.resume werkt niet overigens).

De vraag is nu, is dit nu nog simpel te fixen of dit het niet waard?

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:07

pro_6or

amateur_60r

Maak het oogje eens schoon, stekker er uit, gewoon de kast even open schroeven, met een wattipje voorzichtig over het oogje wrijven (eventueel er even op uitademen, niet blazen, ivm spuug (enzymen krijg je er lastig weer af)

mijn 8 jaar oude Sony dvp725 sloeg ook om de haverklap over/bleef hangen/knalde uit de film, vooral als hij warm werd (na een uur) ik vermoed dat dan de fout correctie minder goed werkte, overbelast) vooral bij gebrande schijfjes, nadat ik het oogje had schoongemaakt werkt hij weer perfect.

hope this helps, Gr Wouter

een treffende spreuk