Voor m'n stagebedrijf ben ik op zoek naar CRM software.
Het bedrijf bestaat nu nog uit 4 medewerkers.
We hebben al een paar pakketjes zoals Opusflow CRM en SalesOutlook geprobeerd. (via Google gevonden).
Deze pakketjes hebben als voordeel dat je ze in Outlook kan integregeren, en dat Outlook is iedereen wel bekend zeg maar. (en dus ook met Agenda's etc kan koppelen).
Echter opusFlow was niet vanaf internet te benaderen en salesOutlook was niet een handig programma. Het was niet overzichtelijk en maakt van je huidige outlook een troep.
Hebben jullie een tip voor me om te proberen voor CRM?
Mag zowel in outlook te gebruiken zijn, maar mag ook losse software zijn.
Enkele vereisten:
- Klantenbeheer (makkelijk NAW gegevens te vinden.)
- Via internet benaderbaar(zodat medewerkers op locatie ook gegevens kunnen opvragen zonder naar kantoor te bellen.)
- Makkelijk brieven en emails sturen vanaf het pakket.
- Communicatie tussen bedrijf en klant overzichtelijk. (emailverkeer + brieven worden automatisch gearchiveerd.)
Optioneel:
- Projecten beheer
- Uren beheer
Het bedrijf bestaat nu nog uit 4 medewerkers.
We hebben al een paar pakketjes zoals Opusflow CRM en SalesOutlook geprobeerd. (via Google gevonden).
Deze pakketjes hebben als voordeel dat je ze in Outlook kan integregeren, en dat Outlook is iedereen wel bekend zeg maar. (en dus ook met Agenda's etc kan koppelen).
Echter opusFlow was niet vanaf internet te benaderen en salesOutlook was niet een handig programma. Het was niet overzichtelijk en maakt van je huidige outlook een troep.
Hebben jullie een tip voor me om te proberen voor CRM?
Mag zowel in outlook te gebruiken zijn, maar mag ook losse software zijn.
Enkele vereisten:
- Klantenbeheer (makkelijk NAW gegevens te vinden.)
- Via internet benaderbaar(zodat medewerkers op locatie ook gegevens kunnen opvragen zonder naar kantoor te bellen.)
- Makkelijk brieven en emails sturen vanaf het pakket.
- Communicatie tussen bedrijf en klant overzichtelijk. (emailverkeer + brieven worden automatisch gearchiveerd.)
Optioneel:
- Projecten beheer
- Uren beheer