Halleuw menschen,
Ik ben al ff op zoek maar kan nergens de info vinden die ik nodig heb.
Ik heb momenteel nog een Asus 7600GS Silent 256 DDR2 wat de bottleneck van mijn systeem is. Voordat ik een nieuwe aanschaf, wilde ik eigenlijk even kijken wat er nog uit te halen valt. Ik wil gaan tot maximaal luchtkoeling (is nu passief, groot koelblok wat ik aan alluminium duur kan verkopen, lol).
Vraag me wel af hoe heet de core mag worden. Standaard word het gebeuren al 96 graden celcius (Als ik atitool draai met 3d-view voor een paar min. hij blijft optellen tot 96). Kan nergens de specs vinden over hoe heet het mag worden. Al las ik hier en daar op fora 110 graden celcius oid!! Lijkt me extreem (leuk! eitje bakken
).
Trouwens mijn 1e GPU overclock! Help me!
(Update komen snel, Download momenteel 3dmark06 voor 1e scores zonder OC)
Edit: 3DMark06 scoort een geweldige 2271 punten!
Edit: Misschien ook wel handig om de rest van de specs erbij te zetten:
Ik ben al ff op zoek maar kan nergens de info vinden die ik nodig heb.
Ik heb momenteel nog een Asus 7600GS Silent 256 DDR2 wat de bottleneck van mijn systeem is. Voordat ik een nieuwe aanschaf, wilde ik eigenlijk even kijken wat er nog uit te halen valt. Ik wil gaan tot maximaal luchtkoeling (is nu passief, groot koelblok wat ik aan alluminium duur kan verkopen, lol).
Vraag me wel af hoe heet de core mag worden. Standaard word het gebeuren al 96 graden celcius (Als ik atitool draai met 3d-view voor een paar min. hij blijft optellen tot 96). Kan nergens de specs vinden over hoe heet het mag worden. Al las ik hier en daar op fora 110 graden celcius oid!! Lijkt me extreem (leuk! eitje bakken
Trouwens mijn 1e GPU overclock! Help me!
(Update komen snel, Download momenteel 3dmark06 voor 1e scores zonder OC)
Edit: 3DMark06 scoort een geweldige 2271 punten!
Edit: Misschien ook wel handig om de rest van de specs erbij te zetten:
- Intel C2D E6550 @ 2.8 Ghz (Alleen de bussnelheid is naar 400 gezet)
- Asus P5Kc
- 4x 1GB PC6400 (5-5-5-12)
- 1x 80GB S-ATA 7200 = C:\ (Boot \ installs)
- 2x 160GB P-ATA 7200 aan een Promise TX2 133 PCI IDE Controller = E:\ & F:\ (Data)
- 1x 80GB P-ATA 7200 = G:\ (Data) zit op de onboard IDE controller samen met mijn
- Asus DVDRW
- Coolermaster 480w PSU
- De videokaart dan
- Creative Sound Blaster Live 1024!
[ Voor 28% gewijzigd door chaoscontrol op 06-02-2008 02:55 ]