Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
wazig
heb je bij: eigenschappen van deze computer>prestaties> bestandssyteem>diskette
daar ingesteld dat ie niet moet zoeken naar diskettestations bij elke syssteemstart?
ik weet niet zeker of dat helpt
maar je kan het proberen
suc6
Ik ga het eens ff proberen, bedankt voor de tip!Op donderdag 15 februari 2001 23:02 schreef frenkpie het volgende:
hmm
wazig
heb je bij: eigenschappen van deze computer>prestaties> bestandssyteem>diskette
daar ingesteld dat ie niet moet zoeken naar diskettestations bij elke syssteemstart?
ik weet niet zeker of dat helpt
maar je kan het proberen
suc6
???????????????????Op donderdag 15 februari 2001 23:10 schreef Darkman het volgende:
ja je hebt sinds kort een virusscanner geïnstalleerd staan dus
Norton Antivirus 2001 zal het wel weer gedaan hebben???Op donderdag 15 februari 2001 23:03 schreef rick_h het volgende:
virusscanner?
kan ik er iets aan doen? (behalve uninstall, duh!
Ik zit al te kijken naar mn Norton, maar ik zie helemaal nergens iets wat met diskette te maken heeftOp donderdag 15 februari 2001 23:21 schreef rick_h het volgende:
even alle opties nalopen.. alles wat met floppy te maken heeft (tijdelijk) uitschakelen..
I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -
:):):) daar heb ik nog net geen last van, maar ik kan nergens iets vinden bij dat achterlijke NortonOp donderdag 15 februari 2001 23:33 schreef JamesTiberius het volgende:
Geen "scan diskdrive on shutdown" optie bij de virusscanner ??? McAfee kan hiermee zelfs Windows 98 laten vastlopen tijdens het afsluiten.
Verwijderd
Als dat de enige oplossing is......Op vrijdag 16 februari 2001 00:11 schreef elger3 het volgende:
Uninstall dat boutprogramma dan toch!
Ik ga er nu eerst maar eens een nachtje over slapen, dan zie ik wel weer verder
Onder Start>Documents staan alle bestanden die je het laatst geopend hebt en als hier een bestand van a:\ bij zit dan zoekt ie daar steeds naar.
Dus je gaat naar Start>Settings>Taskbar&Startmenu>Advanced tabblad en dan Clear documents.
Als het goed is ben je er nu vanaf
(Owja ik heb Win2K UK dus het zal iets anders heten bij jou)
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Verwijderd
Klik op het plusje naast Autoprotect, klik op Advanced.
Haal het vinkje weg bij "Scan floppies for boot virus when shutting down Windows"
En booten,, klaar is Kees .. (Waar is Jan gebleven??)
Bedankt voor de tip, maar helaas, net geprobeert, en het werkt niet!Op vrijdag 16 februari 2001 00:37 schreef Bierkameel het volgende:
Ik weet denk ik wel waardoor het komt en ik heb er zelf soms ook last van.
Onder Start>Documents staan alle bestanden die je het laatst geopend hebt en als hier een bestand van a:\ bij zit dan zoekt ie daar steeds naar.
Dus je gaat naar Start>Settings>Taskbar&Startmenu>Advanced tabblad en dan Clear documents.
Als het goed is ben je er nu vanaf
(Owja ik heb Win2K UK dus het zal iets anders heten bij jou)
Nou da's klote, dan hebben we dus hetzelfde schijtprobleem!Op vrijdag 16 februari 2001 10:41 schreef Matje_Power het volgende:
Dit wazige probleem heb ik nou ook. Als je vers geboot hebt en je start Explorer op of je opent het "This Computer" icon, begint ie eerst vrolijk op A: te krassen, om dan vervolgens B: te laten ratelen en dan pas naar de HDDs. Ik heb uit fustratie al permanent een floppy in B: zodat dat niet zolang duurt. Daarna is het welletjes en scant ie de FDD's niet meer. Ik heb alle opties die met FDD's te maken hebben al uitgezet, FastFind eruit geflikkert, My Documents leeggemaakt, De registry doorgeneusd naar verwijzingen naar A: of B: en zelfs de FDC uit de hardwarelijst gedonderd en opnieuw laten detecteren door Win98. Noppes. Ik kom er maar niet vanaf.