Telfort Facturatie

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

• Askjeeves
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-12 18:32
Beste Tweakers,

Even een vraagje (eventueel over jullie ervaring of mening) over de facturatie door Telfort.

Het is vandaag 5 febrauri 2008 en er ligt een nieuwe factuur in mijn mailbox:[/td]

Abonnementskosten

Producten/Diensten Gebruikersnaam Periode Bedrag (excl. BTW)

Telfort internet 20 Mb XXXXXXXXXXXXX@telfort.nl 01/03/2008−31/03/2008 € 16,76
Telfort vast bellen XXXXXXXXXXX@telfort.nl 01/03/2008−31/03/2008 € 8,36

Variabele kosten

etc, etc, etc, etc........................

Wat schetst mijn verbazing............. een factuur voor MAART !!!!

Ik weet dat je bij Telfort en bij zovele andere instanties, je maandtermijn vooruit betaald. Maar om nou op 5 februari al een factuur te sturen???

En daar blijft het niet bij.........ze hebben het ook al geincasseerd van mijn rekening 8)7

Zit ik hier nu Ome Telfort te spekken ??? ;(

Hoe zijn jullie ervaringen?

P.S.Maar voorlopig wel lekker goedkoop blijven internetten :P

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:52
Volgens mij staat dit ook al uitgelegd in de Grote Telfort-topics. Het klopt inderdaad dat je bij Telfort ruim een maand vooruit betaald. Maar zoveel rente krijg je niet hoor, voor 30 tientjes: een maand vooruitbetalen levert je een nadeel op van 7 cent (als je het anders op een spaarrente zou zetten tegen een rente van 3%).

Dit is al een geruime tijd zo, in de tijd dat Telfort nog Tiscali heette.

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

7 cent is toch 7 cent. ....

Rex

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Euh, hetzelfde? Wat is de waarde van dit topic? Wilde je alleen even weten of bij andere mensen een andere policy geld qua betalen? Geloof me, voor Telfort ben je gewoon klantnummertje zoveel. Je krijgt echt geen speciale behandeling omdat ze je willen pesten.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
trolleystad schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Euh, hetzelfde? Wat is de waarde van dit topic? Wilde je alleen even weten of bij andere mensen een andere policy geld qua betalen? Geloof me, voor Telfort ben je gewoon klantnummertje zoveel. Je krijgt echt geen speciale behandeling omdat ze je willen pesten.
Topic heeft geen waarde, is al vele malen besproken zowel in het Tiscali topic(s) als in die van Telfort.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.