ip adres vinden

Pagina: 1
Acties:

• rikjurne
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-10-2022
Hallo, ik heb hier modules van adam de 4571L. Dit zijn modules die maken dat je op het ethernet compoorten kunt maken. Mijn vraag is hoe kun je van zo'n module het ipadres vinden? Ik kan ze op het internet plaatsen maar kan niet pingen daar ik geen ipadres heb. Ik hoop dat er iemand is die zegt hoe ik van een module het ipadres kan vinden?
Met dank
Rik

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:55

TeeDee

CQB 241

Op de support van elmark staat ergens in een pdf een gegeven dat deze modules een default ip-address hebben. Maar dat heb je al gevonden natuurlijk?

Blegh, hiero staat 't al letterlijk in het google excerpt. Had je makkelijk zelf kunnen vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door TeeDee op 05-02-2008 21:42 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-03 20:50
Ik neem aan dat je de handleiding ook al doorgenomen hebt?

http://support.elmark.com.../icom/EDG-4504-manual.pdf

• rikjurne
Ik heb inderdaad de handleiding al bij de hand genomen maar hij reageerd niet als ik ping. Het ip adres zou veranderd zijn maar ik weet niet in wat. Dus ik zoek iets om het ip adres te vinden van die adam module

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-03 12:59
angry ip scanner?
Weet je een beetje in welke range het ip is ingesteld, of is het een beperkt netwerk dan wil dat nog weleens een oplossing bieden.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Ping je wel vanaf hetzelfde subnet dan?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kan een broadcast ping proberen (maar niet elk apparaat reageert daarop), en anders kan je, als je weet op welke port een service draait, nmap proberen.

• rikjurne
vanavond zal ik het proberen met aggry ip scanner. Zoals ik al eerder vermelde weet ik langs geen enkele kant in welke range ik moet zoeken . Ik heb het geprobeerd in de range van de handleiding maar dit lukte niet.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:55

TeeDee

CQB 241

Weet niet of je al bepaalde settings hebt gedaan, maar misschien is er een mogelijkheid om het e.e.a. keihard te resetten naar factory defaults.

Kan je trouwens via de config utility het e.e.a. niet resolven?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• rikjurne
hallo, allemaal vriendelijk bedankt. Het is mij gelukt om het ip adres te vinden. ik heb het kunnen vinden met angry ip scanner. Nogmaals iedereen die mij geholpen geeft bedankt.
Pagina: 1