hoe lang kan je max sparen ?

Pagina: 1
Acties:

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hoelang zijn ogr blokjes houdbaar? bij rc5 is dat 90 dagen maar bij ogr is het dacht ik wat korter ????

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

OGR-MF2 duurde 3 weken.. en alles is overgekomen... dus dat kan iig..

Verwijderd

90 dagen is alles geldig volgens mij

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op donderdag 15 februari 2001 23:04 schreef leovinus het volgende:
90 dagen is alles geldig volgens mij
nee dat zeker niet, ogr-stubs worden al weer eerder opnieuw uitgebracht

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
als je naar OGR-24 kijkt dan zie je dat er nu dagelijks nog ongeveer 40 mensen stubs inleveren. deze zijn van ergens van voor december. dus meer dan 60 dagen oud al. volgens de norm zou het 90 dagen zijn.

dit is trouwens eens van de redenen dat OGR-24 nog open/actief project is. d.net ziet nog gedagelijks een aantal stubs binnenkomenen wil dus nog niet de overige als verloren beschouwen. de wachten gewoon nog even tot er bijna niks meer binnenkomt.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Thijs B
  • Niet online
hmm, op distributed.net kan ik het ook niet zo 123 vinden.. naja we hebben met ons teampje al zo'n 2 maanden aan ogr stubs in de proxy zitten en we gaan pas over een maandje ofzo flushen.. ik ga er dan voorlopig maar ff van uit dat het voor ogr ook 90 dagen is...

Verwijderd

OGR dingen kan je sparen tot in het oneindige, er zit toch geen dupecheck op,dus.... :)

Verwijderd

Geen reactie??????

Verwijderd

edit

flauwekul weggehaald

/edit

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
OGR-stubs gaan zeker 2 maanden mee. Ik heb begin november een hoop stubs gedownload en deze zeker tot halverwege januari ingeleverd. Alles werd meegeteld :)

Verwijderd

Heinrich_Harrer

Zie mijn vorige posts

• Thijs B
  • Niet online
Ja volgens mij heeft jolly wel gelijk dus je kan rustig een paar maandjes sparen :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
die dupecheck gaan ze over een tijdje alsnog laten lopen, en ik ga lobbyen voor een auto-ban voor een ieder die consequent zijn werk meer dan 1 keer heeft ingeleverd :)

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1