Toon posts:

Beperkte verbinding draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb net een draadloze pci adapter(linksys WMP54G-EU) geinstalleerd. Alles leuk en aardig en hij maakt verbinding met mijn sitecom wireless router beneden. Signaal is goed, alles holladijee, maar dan geeft hij aan dat hij maar beperkte verbinding heeft en geen internet kan vinden. Iemand enige idee wat het probleem kan zijn? De installatie is gewoon verlopen zoals geinstrueerd. BVD!!

Mazzel!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Begin maar even om gelijk de cruciale informatie er bij te zetten... Hoe is de router ingesteld, mac-filtering? dhcp wel aan? etc..etc..

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Heb ook eens last gehad van dit probleem. Maak je verbinding via windows wireless of via het programma dat op de cd stond? Het kan zijn dat driver niet goed geinstalleerd. Dit was het probleem bij mij.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon de linksys installatie gedaan, en daar werkte het niet mee. Hij geeft duidelijk aan dat hij met mijn sitecom router is verbonden, maar dat de service beperkt is. Is windows wireless beter?

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-02 17:43

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:12:
ik heb gewoon de linksys installatie gedaan, en daar werkte het niet mee. Hij geeft duidelijk aan dat hij met mijn sitecom router is verbonden, maar dat de service beperkt is. Is windows wireless beter?
Eerst nog maar even de vragen van RaZ beantwoorden... ;)

Verwijderd

Topicstarter
idd, daar ga ik vanavond achteraan en dan kan ik jullie ook wat meer duidelijkheid geven natuurlijk. Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat mijn Nintendo Wii zonder problemen toegang heeft tot internet, en de tweede pc weer via allerlei instelling moet. Maargoed, dat komt wel goed hopelijk.

mzl!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:02

Simkin

Bzzzzz

Encryptie type (compatibaliteit)....wachtwoord, denk dat je het daar moet zoeken

[ Voor 50% gewijzigd door Simkin op 06-02-2008 08:31 ]

Pagina: 1