Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de dos-versie van Command&Conquer hier liggen. Hierbij heb ik ook een cd met uitbreidingslevels.

Ook heb ik de TFD-box, met C&C gold erin. Hierop werken de uitbreidingslevels niet. als je ze in de map saved krijg je bij "load game" te zien "obsolete save game". Is er een manier om deze save-games om te zetten naar de win95 versie? dat zou het makkelijkst zijn.

Ook heb ik geprobeerd om de oude dosversie weer te installeren zodat ik de uitbreidingslevels hierop dan kan spelen, maar dit lukt niet, ook niet dmv DosBox.

Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:14

Exterazzo

Qeasy

nieuws: EA geeft eerste Command & Conquer weg

Misschien heb je daar wat aan. Je kunt die eerste CnC gewoon gratis downloaden nu. Draait in ieder geval onder Windows XP :)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Misschien kan je het ook nog wel in een VMware of Virtual PC proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Of command en conquer first decade kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het zo kunnen zijn dat je niet de laatste versie van DosBox hebt geïnstalleerd?
Ik las namelijk net op de site dat er in DosBox wel degelijk ondersteuning is voor die game.(zie Hier)
Wel is het zo dat je kunt lezen dat er meer mensen zijn die er problemen mee ondervinden. Wellicht kun je nog wat met die informatie.
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu "runnend" gekregen (door DIT <<klik>>te volgen. :)

ALs ik vanuit XP start lukt start het spel in dosmodus op. :)
Het geluid stottert alleen :( , dit is op te lossen door met VDMsound te runnen. Dit lukt alleen niet. :(
Hij geeft een zwart beeld en verder doet ie niets. (versie 2.0.4, volgens mij de nieuwste die ook backwards compatible is)
Ik kan met alt-tab wel weer terug naar XP. Ik snap het niet, iemand een idee?

De bekende issues mbt het niet vinden van de cd door vdmsound heb ik opgelost.

(Ik heb trouwens de TFD-box, als ook C&C Gold (dat is deze versie vanuit EA geschikt gemaakt voor XP maar daarmee kun je de gewenste uitbreidingslevels niet spelen))

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:03:
Zou het zo kunnen zijn dat je niet de laatste versie van DosBox hebt geïnstalleerd?
Ik las namelijk net op de site dat er in DosBox wel degelijk ondersteuning is voor die game.(zie Hier)
Wel is het zo dat je kunt lezen dat er meer mensen zijn die er problemen mee ondervinden. Wellicht kun je nog wat met die informatie.
Succes ermee!
Ik heb juist dosbox 0.72, ik dacht dat dat de laatste was?
Stronkie schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:44:
Of command en conquer first decade kopen
Zie bovenstaand: die heb ik dus al 8)7
Pagina: 1