Ik ben op zoek naar een universele afstandsbediening (Digitale TV, TV, Versterker, DVD speler), waarbij ik tegelijktijd mijn computer EFFICIENT kan besturen (films via bsplayer / muziek via mediamonkey / verkennen van bestanden). Ik heb lang lopen zoeken, en ik vind bijzonder goede resultaten voor een universele afstandsbediening, en bijzonder goede resultaten voor het enkel besturen van een computer, maar nergens een combinatie van beide. In een paar oude topics hier op GoT kwam ik er een paar tegen, maar de links daar zijn dood en de producten uit de schappen. Helaas heb ik niks recents gevonden...
Ter voorbeeld: Goede PC afstandsbedieningen die ik tegen kwam zijn de ATI Remote Wonder Plus en de Firefly, afstandsbedieningen die bijv. muisfunctionaliteit hebben, en computer software voorgeprogrammeerd. Wat betreft universele afstandsbedieningen heb ik minder wensen. Dat mag vrij standaard zijn... De afstandsbedieningen uit een recent topic hier op GoT, de Logitech Harmony Advanced Universal Remotes, zijn mooie dingetjes maar voor mij een beetje overkill om enkel het volume of de input van mijn versterker te veranderen...
Iemand suggesties of ervaringen?
Ter voorbeeld: Goede PC afstandsbedieningen die ik tegen kwam zijn de ATI Remote Wonder Plus en de Firefly, afstandsbedieningen die bijv. muisfunctionaliteit hebben, en computer software voorgeprogrammeerd. Wat betreft universele afstandsbedieningen heb ik minder wensen. Dat mag vrij standaard zijn... De afstandsbedieningen uit een recent topic hier op GoT, de Logitech Harmony Advanced Universal Remotes, zijn mooie dingetjes maar voor mij een beetje overkill om enkel het volume of de input van mijn versterker te veranderen...
Iemand suggesties of ervaringen?