Toon posts:

VPN verbinding instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een VPN verbinding thuis omdat we een bedrijf hebben. Nu hebben we een router een: Gigaset SX551. Ik weet niet hoe ik de welke poorten en hoe ik die moet open zetten, kan iemand mij daarbij helpen

Alvast bedankt
mvg John

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Een VPN van waar naar waar en met wat voor computers?

Dat is zo'n beetje de eerste vraag die dan naar voren komt, als je dat als basis neemt moet je met een beetje puzzelwerk vast wel erachter kunnen komen wat de mogelijkheden zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Als je standard windows VPN gebruikt is het poort 1723. Hoe? Even kijken in de gebruikershandleiding van je router.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dat is wel gelukt, maar als ze om inlognaam en wachtwoord vragen wat moet ik dan invullen. Nu heb ik wel een server draaien met Windows Server 2003 die als VPN server werkt maar ik wil graag over me router, dus mijn vraag wat moet ik instellen voor de account om in te loggen via de vpn

gr. john

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:28:
Hallo,

, maar als ze om inlognaam en wachtwoord vragen wat moet ik dan invullen. Nu heb ik wel een server draaien met Windows Server 2003 die als VPN server werkt maar ik wil graag over me router, dus mijn vraag wat moet ik instellen voor de account om in te loggen via de vpn

gr. john
inlognaam en ww wat jij gekregen hebt, of wat jezelf ingesteld hebt. Wij kunnen je niet aan die gegevens helpen uiteraard.

Als je op je Windows VPN wilt inloggen gebruik je je normale Windows credentials

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
je gebruikersnaam van je server. Als je dit niet veilig vindt (wat ik me best zou kunnen indenken) kun je eraan denken om via VmWare een virtuele pc aan te maken, en daar al je bestanden op te zetten. en die te benaderen via VPN. Zomaar een gedachtegang

Verwijderd

Volgens mij kom je zelf een heel eind als je de search gebruikt binnen dit forum.
Pagina: 1