Toon posts:

[iPod touch] "Onvoldoende toegangsbevoegdheden"*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een Ipodtouch aangeschaft, leuk ding, ziet er cool uit maar doet het niet zo lekker

In eerste instantie deed ie het prima. Liedje en video via Itunes erop gezet en foto´s via Photoshop erop gezet.

Het ging mis toen ik de muziek van mijn oude Ipod overzette naar nieuwe Itunes library met het programmaatje Copypod. Het overzetten ging goed, alle nummers staan op Itunes en Ipod maar vervolgens kan ik niet meer synchroniseren.

Ik krijg de volgende foutmelding
De Ipod kan niet worden gesynchroniseerd. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.

Heb ondertussen alle instellingen hersteld, de inhoud van Ipod gewist, Itunes opnieuw geinstalleerd maar niets blijkt te werken.

Wie weet wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Heb je de iPod touch ook al gerestored?

Overigens stellen we het in Apple Talk op prijs als je de productnamen goed spelt, het is dus iPod touch en iTunes. Ik heb daarom ook je titel maar iets verduidelijkt. Je kunt precies vinden wat we verwachten van een topicstart in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & Het algemeen beleid #topicplaatsen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, zal er op letten :)

Ik heb de iPod ook al gerestored en dat heeft helaas ook niet geholpen.