[VISTA] cannot open sources\install.wim or missing

Pagina: 1
Acties:

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:06

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Heb hier een vreslijk irritant probleem. Google bood uitkomst maar dat werkte niet.

Ik heb via MSDNAA de Vista business 64 bit gedownload. Tijdens de installatie van vista (na het invoeren van het serienummer) kriijg ik de melding dat d:\sources\install.wim mist of corrupt is. Setup word hierdoor afgesloten.

Gebruikte DVD-r: TDK (TTH02) op 8X gebrand.
Heb de dvd in verschillnde dvd spelers gehad maar de fout bleef.
Volgende poging: Zelfde DVD-r alleen dan op 4x (kan niet lager helaas)
Volgende poging: Ricoh (TTH02) op 4X. Helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Heb op dit moment eigenlijk maar 1 verdacht en dat is ijn RAID0 config. Zojuist de raid controller binnen. XP heb ik zonder problemen geinstalleerd. De stuurprogramma voor de raid kaart kan ik dacht ik pas laden op het moment dat je moet kiezen waar je windows op wilt installeren.

Full specs:
C2D E6400 @ 3GHz
Asus P5N-e SLI (JMB36X chipset)
2x 1GB Kingston en 2x 512 MB Transcent RAM (ook lichtjes overgeklokt)
Asus HD3870
Club3D HD2400 Pro
Zolid tv tuner
PCI-e x1 Sata Raid controller. Chipset: JMB366 met vista drivers.
Op de RAID controller zitten 2 hitachi hardeschijven. 1 met sata aansluiting en de andere via een IDE to SATA converter.

Op mijn IDE kanaal zitten beide dvd spelers. Verder nog geen extra harddisk gekoppeld aan ijn interne sata aansluitingen. Ik verdenk de IDE to Sata converter niet omdat ik de raid array werkend heb op Windows XP.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je de dvd-image met bijvoorbeeld VMware gebruikt, gaat het dan wel goed? Misschien is de download gewoon corrupt, zou verklaren waarom geen van je cd's werkten... ik heb dat al vaak zat meegemaakt, ook met officieele downloads van MS.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:06

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
idd had hem even opnieuw gedownload en deze was 100mb groter. Maar helaas werkt deze nog niet. Had er maar 1 van torrents afgeplukt en deze werkt wel. Sinds ik alles legaal probeer te doen heb ik een hoop ellende. Illegaal had ik veel minder problemen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.