Toon posts:

[Outlook 2003]Alle gebruikers ontvangen agendaitems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als een gebruiker in outlook een agendaitem aanmaakt en deze gebruiker nodigt een andere gebruiker uit dan ontvangt elke gebruiker in de AD deze agendaitem.

Iemand een idee hoe dit komt ?

Alvast bedankt.

Gr,
Tom

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien heeft deze persoon wel alle andere gebruikers gemachtigd, en aangevinkt dat deze vergaderverzoeken ook moeten ontvangen?

Wat had je zelf al geprobeerd en bedacht?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe gebruiker aangemaakt.
Met de administrator een agendaitem aangemaakt en vervoglens de nieuwe gebruiker uitgenodigd, iedereen ontvangt dan deze agendaitem....

Verwijderd

Ik weet niet meer exact hoe het zat maar heb ook zoiets gehad en het probleem zat bij een instelling van de ontvanger.

Verwijderd

Topicstarter
Het is btw een Small Business Server omgeveving

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Bij mij op het werk hebben we ook het probleem gehad dat iedereen vergaderverzoeken kreeg die niet voor hem bestemd was. Er is toen een mailtje rondgestuurd waarin werd opgeroepen om de volgende instelling te controleren:
Ga naar Tools - options - tabblad delegates (gemachtigden)
Dubbelklik op de toegevoegde personen en controleer of bij deze gemachtigde(n) het vinkje bij "Delegate receives copies of meeting-related messages sent to me" UIT staat!! Als deze aan staat ontvangt de hele organisatie alle agendaverzoeken en wijzigingen.
Volgens mij is dat wat sanfranjake bedoelt. Misschien dat dit je probleem oplost?

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Pagina: 1