Vista SP1 RTM

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 17:23
Even voor de modjes/admin's:

Ik ben niet op zoek naar iets illigaals. mijn Vista is 100% legaal aangezien mijn PC nog geen 3 maanden oud is en ik Vista erbij kreeg. Maar RTM status moet dus legaal zijn en verkrijgbaar! Maar,waarom moet ik aangesproken worden op t zoeken naar iets illigaals als t vandaag vrijgegeven is?

Ik zoek m om te proberen, thats all.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als hij publiek beschikbaar is, staat het op MS.com en is een topic openen vrij overbodig. Als dat niet zo is en het bijv alleen nog via bepaalde kanalen beschikbaar is en je daar toegang toe hebt (MSDN etc, al heb ik nog niet ingelogt om te checken) is het via die kanalen al gewoon beschikbaar en is een topic openen vrij overbodig. Als het nog niet zo is: wacht een paar weken en je bent er ook. Ik had 'em trouwens al gevonden bij de eerste dozijn hits met mijn eerste zoektermen@Google ;)

Ik zeg niet dat je illegaal bezig bent, maar handel in bestandjes is hoe dan ook niet zo nodig of handig via GoT. Ik kan niet zeggen dat ik iets als een link naar een RTM Service Pack erg vervelend vind en ik zal je ook geen boze mails oid sturen over warez requests, maar er een heel topic openenen over alleen maar 'wie heeft er een linkje' (i.t.t. besprekingen van inhoudelijke veranderingen/ verbeteringen/ verslechteringen) lijkt me ook weer overdreven.

offtopic:
Maar goed, mijn mening in dezen is bij de juiste argumenten vast te overrulen door de dedicated Windows Clients mods, stuur ze dan even een mailtje via wosmods {et} tweakers [puntje] net

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even als extra toevoeging:
De gelekte variant is een Vista OEM build met SP1.
De losse SP1 download versie staat overigens voorlopig nog gepland voor half maart - zie ook http://windowsvistablog.c...of-windows-vista-sp1.aspx

Dat daar intern en extern een boel commentaar op is, het zij zo.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.