Toon posts:

[MacBook] Gaat niet meer aan*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede midddag,

Mijn vriendin heeft een 13 inch MacBook. Hier staat windows XP en OSX op. Tot gisteravond werkte alles prima echter nu wilt hij niet meer aan. Ze heeft van alles al geprobeerd, van batterij met lader of zonder lader of zelfs zonder batterij. Misschien heeft ze iets fouts gedaan maar ze komt er echt niet meer uit. Helaas zit ik niet bij haar in de buurt dus misschien kunnen jullie mij een aantal tips geven wat ik kan doen, mochten jullie nou niks weten moet ze naar de Apple Store.

Alvast bedankt.

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Batterij eruit halen --> Aanzetten (reststroom gaat nu weg)
Oplader erin doen --> Wachten op groen lampje --> Aanzetten

Als hij dan nog niets doet, ga dan maar naar de Store.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:25

Nietzman

Woei!

Verwijderd

Kan ook het geheugen zijn, is dat later ge-upgrade? Zo ja: even met het originele geheugen proberen.

Verwijderd

bootcamp problemen met tiger?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 17:19 ]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Gaat de MacBook niet meer aan, of start hij enkel geen OS op? In het eerste geval zou je de stappen die NiteSpeed aandraagt kunnen proberen. Mocht dat geen resultaat hebben zou ik even bij een servicepunt langsgaan. In het tweede geval kan je simpelweg even opstarten met de ⌥-toets ingedrukt. Je zou dan moeten kunnen kiezen uit je OSX en je Windows opstartvolumes. Kan dit niet, kan je harddisk problemen hebben. Start in dit geval op vanaf Install Disk 1 (meegeleverd met de MacBook), met de D-toets ingedrukt. De Apple Hardware Test wordt nu gestart, waarmee je kan testen of je systeem problemen heeft.

Succes!

Launching containers into space

Pagina: 1