Voorstel: Reacties V&A gemodereerd door add poster

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik vind het jammer dat de reacties bij de V&A verwijderd zijn.
Misschien een voorstel om net als bij nieuwsposts van Tweakers zelf te reageren en te modereren, dus als een reactie op een advertentie geen nut heeft of alleen kritiek uit op de gebruiker dat dan die reactie een negatieve score kan krijgen, of als het een 'toevoegende waarde' heeft op de advertentie (dat er bijvoorbeeld iets mist in de beschrijving, of de link naar de pricewatch niet klopt) dat die dan een positieve score krijgt en te zien is voor de rest van de tweakers die de advertentie leest.
OF
De poster van de advertentie de reacties op zijn advertentie laten modereren, dus alleen de reacties die de advertentieplaatser wil laten zien laten staan, of zelf de mogelijkheid geven om wel/niet te reageren op zijn/haar advertentie of reacties te verwijderen die niets met die advertentie te maken hebben.

Misschien staat het er wat onduidelijk, stel aub vragen, of lever kritiek als je een duidelijkere uitwerking wilt van mijn voorstel

Samenvatting: Reacties graag terug bij V&A, maar met mogelijkheid tot zelf verwijderen/modereren reacties door advertentie plaatser (helemaal handig bij het V-gedeelte als je niet precies kan omschrijven wat je bedoelt en iemand anders een betere omschrijving weet) desnoods met eenzelfde puntensysteem als gebruikt bij reacties onder posts op de frontpage

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Longbeard in "\[V&A] Reacties uit? --- Update ---" :) Je wordt zo ongeveer op je wenken bediend :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
dankje voor de link!! :D
hopelijk slaagt de proef en komen de reacties terug (in andere versie dan eerst, maar toch terug)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals CodeCaster al zegt :)

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.