Toon posts:

Verkeerde Voeding (again...)

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen, ik heb zojuist bij de plaatselijke computerboer een nieuwe voeding gekocht.
Het is een "Coolermaster eXtreme Power Plus 390W"
Mijn moederbord heeft een 24 pins aansluiting maar als ik de pinnetjes op de stekker van de voeding tel kom ik uit op 20 pinnetjes.... ik weet nie zo heel veel van voedingen dus vandaar de vraag.

Nu staat er op de zijkant van de doos: 20+4Pin Motherboard Connector... is het de bedoeling dat ik nog een 4 pins stekkertje erbij plak (er zitten er namelijk 2 op de voeding... 1tje voor de 12V CPU aansluiting en eentje voor 'de aanvulling' van de mobo aansluiting?

Een simpele ja of nee voldoet, daarna mag het topic gesloten worden... thanks! :) _/-\o_

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Een simpele zoekopdracht beantwoordt je vraag met ja of nee, het topic had dus niet geopend hoeven worden... graag gedaan! d:)b

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
er zit een klein vierkant stekkertje bij met 4 pinnetjes
20 + 4 = 24

Verwijderd

Topicstarter
Je doet je naam eer toe :) is dit een forum waar je vragen kunt stellen of niet?... ik word elke keer afgezeken bij elke post.... IK KAN NIET ZO GOED ZOEKEN ALS JULLIE :( :( *sniff* nou ben ik helemaal emotioneel

Verwijderd

Topicstarter
Thanks viper!.... dat gaat werken dus :) ik ga het proberen...

Edit : hij mag dicht hoor :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 14:18 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hij gaat dicht wegens volstrekt kansloos :/

Zie de GoT Huisregels, "korte vraagjes" horen niet op GoT, zoeken kun je zelf wel. Daarnaast gaan topics niet dicht als ze 'opgelost' zijn, dan zakken ze gewoon weg. Dat scheelt, want door te filteren in de search op alleen topics met status "open" kun je bagger filteren. Helaas hoort dit topic daar wel toe.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.