Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 12:44
Mijn vorige topic werd zonder terugkoppeling door pven gesloten. Omdat ik geen andere mogelijkheid heb om deze mod te bereiken, open ik dit topic.
Ik heb net met de klantenservice van Vodafone gebeld. Het is volkomen legaal om je abbonement op te zeggen en om te zetten naar prepaid op hetzelfde nummer. Met die prepaid kaart kun je dan overal een nieuw Vodafone abbonement nemen, ook bij Vodafone zelf.
Je kunt een opzegformulier downloaden vanaf de site, daar kun je de optie "Wilt u uw abonnement opzeggen en overstappen naar Vodafone Prepaid?" aankruisen en ze zetten je huidige SIM dan om naar prepaid.

Niks fraude of illegaal dus.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je kan hem een PM sturen, als je dat aan zet.
Je zou ook een mail kunnen sturen, welk in z'n profiel staat.

Maar wat is nu het nut van dit 2de topic eigenlijk?

Ey!! Macarena \o/

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
waarom zou je dat doen? dat zou handig zijn om meer korting te krijgen op de aankoop met abbonement dan een verlenging of omdat je echt veel minder belt en minder geld zou kwijt zijn aan een prepaid.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het nadeel is dus dat je een opzegtermijn van 3 maanden hebt en dat je tegen die tijd alweer een totaal andere aanbieding hebt en toestellen. Geen ideale oplossing en voor de rest zijn er geen oplossingen :)

• Ramon 73
RaZ schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:13:
Je kan hem een PM sturen, als je dat aan zet.
Je zou ook een mail kunnen sturen, welk in z'n profiel staat.

Maar wat is nu het nut van dit 2de topic eigenlijk?
Hm, dat je PM aan moet zetten wist ik niet (meer). En in zijn profiel staat helaas geen mailadres.
Het nut van dit 2e topic is om mensen op deze mogelijkheid attent te maken. Als je wil verlengen met toestel, dan betaal je zeker 150euro meer voor hetzelfde toestel als een nieuwe klant betaalt.

• Ramon 73
cevel schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:15:
waarom zou je dat doen? dat zou handig zijn om meer korting te krijgen op de aankoop met abbonement dan een verlenging of omdat je echt veel minder belt en minder geld zou kwijt zijn aan een prepaid.
Inderdaad om meer korting te krijgen. Ik heb een nieuw toestel nodig en doe ik een verlenging dan ben ik veel meer geld kwijt. Als je niet provider-trouw bent, kun je elk jaar switchen van provider, da's hetzelfde.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Tsja, je bent een bestaande klant. Alleen als nieuwe klant kun je dus de giga-kortingen krijgen. Blijkbaar heb je nu een mogelijke omweg. Maar als vodafone het niet goed vindt, dan heb je toch echt pech.

PSN: djmurcielago

• Ramon 73
Murcielago schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:36:
Tsja, je bent een bestaande klant. Alleen als nieuwe klant kun je dus de giga-kortingen krijgen. Blijkbaar heb je nu een mogelijke omweg. Maar als vodafone het niet goed vindt, dan heb je toch echt pech.
Vodafone zet mijn abbonement om in prepaid. En vanaf prepaid kun je weer als nieuwe klant binnenkomen. Goed, ze kunnen de acceptatie tegenhouden uiteraard. Maar dat gaan ze nooit doen als je belt en dan "dreigt" t-mobile oid te nemen.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je had in principe best het volgende topic hiervoor kunnen gebruiken:

PSGG Feedback

Verder staat zijn e-mail (MSN) adres openbaar in zijn profiel. Dit topic gaat in ieder geval (voorlopig) op slot, totdat je even contact opgenomen hebt met pven.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/856/FFFFFF/5C5850/1

[ Voor 13% gewijzigd door Eggy op 05-02-2008 14:56 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.