[spam] verkooplinkje in reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat bedoel je precies? Een referal-linkje? Als dat zo is mod ik em naar -1, maar als ik die link volg zie ik het niet meteen :)
Verder moeten de blauwe heren er maar naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43

Crusader

Arc Nature

Zo'n linkje waarbij als je wat koopt via die link op de Bol site, de poster van het bericht er geld voor krijgt. Ik stoorde me er ook al aan, vooral die regel "Hier kan je hem ook bestellen overigens! dus misschien maar ff checken"...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit komt de laatste tijd overigens vaker voor. Links met Referral-id's erin. Vooral deze bol.com link, als het zo een is, is gewoon smerig vind ik.

Wat is de T.net policy op het gebied van dat soort dingen?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als bovenstaande waar is mag ie wmb sowieso naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

'subtiel' aangepast :)

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Netjes. :)

Als ik het goed begrijp, zijn dit soort dingen dus niet toegestaan? Is er ook een handige manier om te te melden? Iedere keer een topic openen is natuurlijk ook niet echt praktisch, of wel?
Via het Het kleine-mismoderatietopic deel V worden ze overigens wel naar -1 gemod, maar het zou beter zijn om รณรณk de links aan te passen.

edit:
Duidelijk. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

Als mensen reclame gaan maken voor eigen gewin houd het al snel op en verwijs ik ze naar de advertentie pagina.
Melden mag in een eigen topic maar ook als ze in het mismodtopic genoemd worden ga ik er langs.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medetweakers,

heb zojuist even mailcontact gehad met botoo zelf en verwezen dat mijn link alleen maar een simpele uitkomst was van een google search en dus een site om deze afstandsbediening te scoren voor de tweakers. het was dus NIET mijn bedoeling om reclame te maken voor BOL :P Ik zou niet eens weten waarom ik dat zou willen doen, mijn excuses mocht ik mensen gestoord hebben met dit stukje informatie wat ik dacht te geven. helaas kan ik mijn reactie niet meer wijzigen omdat hij gelocked is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

Opgelost :)

ik zal je reactie unlocken Qscenix, zodat je 'm zelf kunt corrigeren. Je mag mijn edit dan weghalen als je dat wilt.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:18:
Medetweakers,

heb zojuist even mailcontact gehad met botoo zelf en verwezen dat mijn link alleen maar een simpele uitkomst was van een google search en dus een site om deze afstandsbediening te scoren voor de tweakers. het was dus NIET mijn bedoeling om reclame te maken voor BOL :P Ik zou niet eens weten waarom ik dat zou willen doen, mijn excuses mocht ik mensen gestoord hebben met dit stukje informatie wat ik dacht te geven. helaas kan ik mijn reactie niet meer wijzigen omdat hij gelocked is :)
In dat geval dan ook mijn excuses voor de toon van mijn post.. Maar ik dacht dat iemand hier even geld wilde verdienen. (vaak wordt er met dit soort links een x% van de omzet bij een site verdient).
botoo schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:43:
Als mensen reclame gaan maken voor eigen gewin houd het al snel op en verwijs ik ze naar de advertentie pagina.
Melden mag in een eigen topic maar ook als ze in het mismodtopic genoemd worden ga ik er langs.
Ik twijfelde ook waar ik het moest plaatsen, maar dacht dat het niet zozeer mis-gemod was, maar gewoon mis. Maar iig dank voor de toelichting.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Pagina: 1