Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Zat je je te vervelen. Ken ook wel n topic gaan openen; 'wat voor sokken heb je?'
Nutteloos.....
waarom geef je dan antwoordOp donderdag 15 februari 2001 22:34 schreef -BORG- het volgende:
Ik heb zo'n VHS geval....
Zat je je te vervelen. Ken ook wel n topic gaan openen; 'wat voor sokken heb je?'
Nutteloos.....
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Maar ik heb ook sokken. Mijn sokken zijn wel wat saai. Bruingrijs met een motiefje. Dat zijn mijn sokken.
Ik heb ook een fiets. Een fiets met een bel. Zo'n bel op een fiets heet een fietsbel. Verder zitten er een stel trappers of pedalen bij mijn fiets.
Voor als je gaat vragen wat voor koffiezetapparaat ik heb: die van mij is er zo'n eentje die koffie zet. Met echte gemalen koffie en van die filters. Die koffie kun je dan drinken.
Moet ik meteen even inspringen als je gaat vragen hoe veel boter ik op mijn broodjes smeer. Meestal net zo'n laagje dat je het brood nog net ziet. Eigenlijk is dat teveel maar ik hou niet van droog brood.
Waar ik mij aan erger? O eigenlijk nergens aan, behalve aan vragen zoals: wat voor........ heb jij. En dan niet eens een vraag als: hoe lang is je lul, waardoor je je voor kunt stellen dat een hoop nerdjes gaan meten, waar dus nog wel wat lol in zit, maar [zeurtoon]"wat voor computer heb jij"[/zeurtoon] is gewoon zo duf saai en bedroevend. Dit soort vragen zijn zoooo dom.
Onee. vragen zijn niet dom. Mensen zijn dom.
Zeker als je op dergelijke posts reageerd...
Q.
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Heeeee, zo'n model heb ik ook maar dan een VX5000 en in het wit (met al die digitale functies erin), werkt idd prima met mijn B&O LX5500 TV.Op donderdag 15 februari 2001 22:32 schreef Raaaaaap het volgende:
Ik heb een B&Ovx 4500,lekker zwaar 8kg....
[afbeelding]
en werkt goed met mijn B&O t.v (hoeft maar 1 afb te gebruiken )
ow en even verderop staat een vette Panasonic NV-FJ610
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Meen ik echt.
Verwijderd
ehh... jij post een reactie dus zit je nou jezelf af te zeikenOp donderdag 15 februari 2001 22:47 schreef [- Q -] het volgende:
Zeker als je op dergelijke posts reageerd...
Q.
een sharp vs-m33 by the way
Verwijderd
Dus geen wat-een-k*t-topic-is-dit-reacties meer, alleen serieuze, anders zwaait er wat
Jag
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Subtiel is alleen een subjectief begrip.
Q.
Slot er op.
Verwijderd
Zijn zat onderwerpen die mij niet interesseren......maar die lees ik dan verder ook niet, laat staan dat ik reageer.
Laat die domme slotjes opmerkingen toch achterwege man.
Firefox Browser
KINKpuntnl
O Raaaaaap, van een sjekkie draaien leef je ook minder lang (mits je ze oprookt).
nuff said
Jag
Dit topic is gesloten.
![]()