Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
okeej om te beginnen ben ik heel de ochtend al google aan het afzoeken, ik kreeg eerder een reactie dat ik geen inzet toonde. Ik ben erg druk vandaar een kort topic.

Ik ben werkzaam voor een bedrijf en regel op dit moment even de telecom ivm met ziekte van mijn collega.

Ik ben PDA's aan het uitgeven aan een aantal mensen hier, het gaat om de HTC S730.

Ik heb de vraag gekregen of het het OS naar Nederlands omgezet kan worden, niet illigaal ivm bedrijf.

Ik kon zelf dus helaas niets vinden, maar begrijp ik het goed dat een upgrade of een herinstallatie helemaal niet mogelijk is? Ook niet als je er voor betaald?

Youtube: DashcamNL

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

De leverancier/brand company van de PDA's voorziet de PDA (of laat de PDA voorzien) van het juiste OS. Hier vallen dus ook de taalinstellingen onder.

Voor zover ik weet is het niet mogelijk deze taal aan te passen (Is mij nog nooit gelukt iig).

Download my music on SoundCloud

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat je geen tijd hebt, is natuurlijk geen reden om maar 'ff snel' hier een vraag te dumpen. Op GoT verwachten we dat je eigen inzet toont; het melden dat je heel de ochtend hebt ge-Googled is niet voldoende.

Zet eens op een rijtje waar je precies naar hebt gezocht en wat je hebt gevonden. Geef daarbij meteen aan wat je zelf hebt geprobeerd. Daarnaast kan je uiteraard contact opnemen met je leverancier, aangezien het zakelijk lijkt te zijn ben je vast niet de eerste met die vraag.

Overigens past deze vraag prima in Het HTC S730 topic - Deel 2. Graag daar verder, maar dan wel met meer onderbouwing. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.