Bestand terug naar oude extentie(type) zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:35

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een bestand van een unix machine gekopieerd en die bekeken met met windows kladblok en de optie "Dit type bestand altijd met dit programma openen"aangevinkt gelaten. Ik wil dit weer graag ongedaan gemaakt hebben dat hij weer gewoon een icoon geeft zonder er een programma aan te koppelen. Ik weet dat het kan. Ik heb gezocht, maar volgens mij gebruik ik de verkeerde steekwoorden. Kan iemand me opweg helpen?(stiekem vind ik het erg dat ik deze vraag moet stellen, maar ik kom echt niet verder zo)

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Windows 95? 98? ME? 2000? XP? 2003? Vista?
Onder Vista weet ik niet zeker, maar onder XP gewoon in de verkenner -> Tools -> Folder Options -> Filetypes oid? Beetje rondklikken en dan heb je het snel vermoed ik.

Rail Away!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zonder dat je vermeldt wat voor type en welk OS je gebruikt hebt hiermee kan niemand echt iets nuttigs zeggen, behalve dat je je file type associations na kunt lopen.

Als je met die term iets gaat zoeken kom je vast wel wat meer tegen.

Probeer het daar even mee, en let er in het vervolg op dat je je topic volgens de Windows Clients - Policy start met afdoende informatie en je Windows versie vermeldt in de topictitel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.