Toon posts:

[Vista] Dual monitors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb mij zojuist bij mijn M1530 een samsung 2232BW aangeschaft. Alles zeer mooi, maar ik krijg iets niet ingesteld. Mijn samsung gebruik ik nu als primair beeldscherm. Daar staat dus de menubalk (onderaan) van windows op. Om het scherm van mijn M1530 te laten werken, heb ik naar beeldscherminstellingen gegaan en daar ingesteld dat dat scherm mag het bureaublad uitbreiden. Nu zie ik dezelfde achtergrond als op mijn samsung 2232BW. Echter zie ik geen windows menubalk. Wel kan ik vensters van het ene scherm naar het andere verzetten. Wat is mijn vraag nu of mijn eisen, het is zoals je het wil.
1. Verschillende wallpaper met een verschillend formaat (samsung 1680*1050 en M1530 1280*800)
2. De taalbalk en start icoontje op beide schermen, maar wel afzonderlijk werkend (dus geen kopie van de samsung)

Is dit mogelijk in Vista Ultimate?

Greetz Ronayke

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Probeer Ultramon eens? Daarmee kun je veel uitgebreider je dual-monitor setup instellen dan met de standaard windows-instellingen (hoewel ik er nooit onder Vista mee gewerkt heb, though)

Rail Away!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:47

Krizzie

Progressive Music \o/

Heb Ultramon hier ook draaien met een 19" en 24" scherm op Vista Ultimate x64. Beide andere resolutie en beide een andere wallpaper. :)

Geluidswolk

Verwijderd

Ok dit heb ik ook geprobeerd, met fujitsu siemens contact hier over gehad.

je moet: :P

1 videokaart erin hebben met 2 aansluitingen.

Het werkt niet met 1 onboard en 1 aparte video kaart.

Dit was waar ik op uit kwam uit eindelijk. Tot noch toe heeft het ook nog niet gewerkt omdat wij geen videokaart wilde halen met 2 monitor aansluitingen.

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:41:
Probeer Ultramon eens? Daarmee kun je veel uitgebreider je dual-monitor setup instellen dan met de standaard windows-instellingen (hoewel ik er nooit onder Vista mee gewerkt heb, though)
Ik heb Ultramon geprobeerd. Super programmaatje, maar een paar nadelen. Je kan niet op 'start' (het windows logo) drukken. De letters van het balkje zijn brak en übergroot. Kan je dit niet instellen dat het echt Vista-style is, en geen 'namaak'? 8)7

Bedankt voor de tip trouwens :*)

• Mesjefskie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09-2025

Mesjefskie

If it works, it's true!

Je hebt ook nog DisplayFusion: meuk...

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-12-2025

Pompiedom

Don't panic

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:57:
[...]

Ik heb Ultramon geprobeerd. Super programmaatje, maar een paar nadelen. Je kan niet op 'start' (het windows logo) drukken. De letters van het balkje zijn brak en übergroot. Kan je dit niet instellen dat het echt Vista-style is, en geen 'namaak'? 8)7

Bedankt voor de tip trouwens :*)
Heb je zeker weten de Ultramon 3.0 Beta 2.1 (3.0.2) gedownload? Er is voor vista namelijk nog geen officiele release. Ik heb sinds de laatste beta geen echte klachten meer (alleen heel soms een crash bij volledig ram gebruik). Maar de 2e balk is gewoon vista style (al sinds de vorige beta) en de windows knop heb ik altijd al kunnen gebruiken.

We create our own reality

Verwijderd

Topicstarter
Pompiedom schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:18:
[...]

Heb je zeker weten de Ultramon 3.0 Beta 2.1 (3.0.2) gedownload? Er is voor vista namelijk nog geen officiele release. Ik heb sinds de laatste beta geen echte klachten meer (alleen heel soms een crash bij volledig ram gebruik). Maar de 2e balk is gewoon vista style (al sinds de vorige beta) en de windows knop heb ik altijd al kunnen gebruiken.
SUPER, alles werkt zoals ik het gewild had/heb. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :)

Voor mijn part mag deze topic gesloten worden
Pagina: 1