Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt een leek wat betreft HD schermen enzovoort maar Ik heb geld te veel en wil een Full HD scherm kopen om mijn Xbox 360 mooi weer te geven. verder kijk ik er gewoon analoge tv mee.
Ik wil m ongeveer 32 inch, misschien groter.

Wat is een mooi scherm om te kopen? en wat voor kabels heb je nodig om het mooi weer te geven?
ziet analoge tv er slecht uit op een HD TV?

verder heb ik een probleem met de weergave van xbox360 beelden op mijn samsung 2232BW scherm:
http://www.samsung.com/nl...ors/widescreen/2232bw.asp

Als je speelt zie je vooral rond je richtkruis een tweede, schuin onder, iets vager, en dan nog eentje, daar onder, steeds iets vager. Iemand een idee hoe dat komt, moet ik wat instellen op mijn scherm?

ik heb gewoon een VGA kabel gekocht voor de Xbox 360, onbekend merk. kan het daar aan liggen?

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11-2025

ormagon

Definitely Maybe

Je zit hier een beetje in het verkeerde onderdeel, maar VGA is geen HD signaal. Daarvoor heb je een HDMI kabel nodig. Ook moet je HD instellen in het optie menu van de 360...

Verwijderd

VB --> CV

Verwijderd

Of analoge tv er lelijk uitziet op een hd tv, ik denk niet dat het er lelijker op gaat worden vergeleken met wat je nu hebt.
Ik heb een full hd tv met digitale tv (via scart aangesloten), mijn ouders hebben een hd ready scherm met de ouderwetse analoge kabel tv, en soms heb ik wel eens het idee dat het er bij hun toch net iets mooier uitziet (verschilt ook erg per zender).

Wat betreft het dubbel zien van je crosshair op je monitor daar heb ik ook last van als ik mijn xbox met een vga kabel aansluit, maar dan het hele beeld, bij snelle actie valt het niet op, maar zodra je stilstaat word het goed zichtbaar.

En over de bekabeling om het mooi weer te geven hoef je je geen zorgen te maken, want die heb je al, met de bijgeleverde component kabel kun je gewoon hd op je scherm krijgen.
En als je een xbox met hdmi aansluiting hebt kun je nog altijd een hdmi kabel kopen, mocht je dat nodig vinden.

Welke tv je moet hebben is iets dat je zelf moet uitvinden, stap een winkel binnen en leg je situatie uit, waar je hem voor gebruikt, hoever je er vanaf zit.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ormagon schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 03:46:
Je zit hier een beetje in het verkeerde onderdeel, maar VGA is geen HD signaal. Daarvoor heb je een HDMI kabel nodig. Ook moet je HD instellen in het optie menu van de 360...
Een HD-signaal kan prima over VGA... en ook over HDMI en ook over component :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A