Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firewall? maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

• CvanI
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-01-2017
Dag tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede gratis firewall.
Heb al diverse sites en fora afgezocht, alleen kom ik er niet uit.
Ik draai vista 64bit.
graag advies!

CvanI

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Volgens mij ben je godsgruwelijk kritisch als je tussen deze 1,15 miljoen resultaten niet één firewall vindt die niet aan je eisen voldoet?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Comodo. Schijnt goed te zijn en gratis.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ingebouwde fw niet goed genoeg?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mwa aangezien je niet duidelijk aangeeft wat je wil, lijkt Pf me een ideale firewall...

Verwijderd

De nieuwe Comodo is gratis en ook wel goed/fijn :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CvanI, zoals je weet is het op GoT de bedoeling dat iedereen voor het openen van een topic / het stellen van een vraag zelf tot een anteoord probeert te komen. Je zegt al wel veel gelezen te hebben, dan heb je dus ook veel argumenten, eisen, aandachtspunten, ervaringen, etc tegengekomen en heb je misschien "zelfs" al een voorkeur of juist afkeur van een aantal apps. Geef die dus ook in de topicstart, een opsomming heeft nog veel minder zin dan het lezen dat je al gedaan hebt.

Dus: open even een nieuw topic en geef dan even je eigen gedachten (zie naast bovenstaande ook Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten). Dit topic doe ik op slot omdat het op deze manier niet op GoT past.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.